2e rondje prikken

Vandaag voor de 2e inenting geweest. Hij woog 6800 gram en was 63,5 cm lang, maar de lengte meten ging niet helemaal makkelijk. Wederom een aanvaring met die cb-muts gehad. Ik had water bij me om hem te troosten en het is toch al zo heet. Zegt ze na het prikken en ik hem dat flesje gaf: Dat heb ik liever niet dat je dat doet. Dan geef je hem iets lekkers als hij pijn heeft. Heb toch maar even gezegd dat het mijn kind is, mijn opvoeding en dus mijn manier om mijn ventje te troosten. Denk dat ze wel door had dat ze niet veel meer moest zeggen op dat moment. Kereltje weer aangekleed en was weer aan het lachen in de maxi-cosi en bij het weggaan roept ze nog: Heb je nog vragen over de voeding? Nou nee zeg ik, daar kunnen jullie me toch niet mee helpen en dat zoek ik zelf wel uit. Pffft ik hoop dat die grijze postduif hier gauw met pensioen mag.

Goed dat je gelijk lekker assertief reageerde!
Kom op zeg, het gaat om een 3 of 4 maanden oude baby ??? en om water! Het moet niet gekker worden!

Hier gelukkig nog geen aanvaringen gehad bij het cb, Ik heb dan ook nog geen grijze postduif gesignaleerd
;-)

Jee wat een stomme muts! Ik ben ook blij dat ik volgende x weer bij de leuke vd twee mag! Wij hebben er hier ook een die ik niet echt leuk vind! Helaas voor mijn kleine vent wel de derde ronde prikken! Gelukkig voorlopig ff de laatste!

Groetjes Tamara

Jammer, je zit er nog even 'aan vast'.
Ik moet zeggen dat ik geen problemen heb met zowel de verpleegkundige als de arts hier. Ik heb ook gewoon eerlijk gezegd dat Ivo meer dan 12uur tussen de voedingen laat s'nachts maar ook dat vond de arts geen probleem omdat ie goed groeide en goed op gewicht is.

Terug
Bovenaan