2e samenlevingstest negatief

A

Anoniem

Guest
wel de titel zegt het al weer negatief:((
nu gaat de gyn overleggen en maandag belt ie met een behandelplan, waarschijnlijk gaat het iui worden zei ie.

Het goede nieuws is dat mijn vriend me gister ten huwelijk heeft gevraagd, dus komende zomer een mooi feestje!

xx
Jolijn

Dat is balen zeg. Krijg je nu gestimuleerde IUI of willen ze het eventueel zo proberen? of krijg je dat maandag allemaal pas te horen?

In ieder geval sterkte en heel veel succes met het vervolgplan van de gyn!

En gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!

Oh Jolijn toch! wat een tegenvaller!
En weer een week wachten!!! Je zou ze daar toch wat hè?!!

Maar wat een FANTASTISCH nieuws!! Ontzettend gefeliciteerd!! Ik hoop dat jullie een prachtige dag mgen hebben met heel veel voorpret!!

Ziet het er naar uit dat je moeder daar bij kan zijn? dat zo natuurlijk helemaal geweldig zijn!

Vervelend zeg dat de uitslag negatief is...... Hopelijk is het snel volgende week en weten jullie wat het behandelplan wordt.

Natuurlijk wel van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Wie weet zijn jullie die dag wel met zn 3e ;-)

Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!

Wat betreft de samenlevingstest... Het klinkt misschien vervelend voor jou, maar wees blij dat er een oorzaak is gevonden. Wij hebben te maken met onverklaarbare onvruchtbaarheid. De eerste 2 IUI's hebben geen zwangerschap tot gevolg gehad, helaas.

IUI gaat vast DE oplossing voor jullie worden!

Liefs Daisy

Oh wat balen meid!
Nu duimen dat de iui jullie verder gaat helpen...

Ohh wat gaaf, ten huwelijk gevraagd! Geniet ervan meid, die voorpret is zoooo leuk!

Wow, gefeliciteerd meid. Wat een leuk vooruitzicht.
Ik hoop dat je het vervelende nieuws even van je af kan zetten en genieten van je voorgenomen huwelijk.

De wetenschap is ver en er zijn veel manieren om jullie te helpen. Had man nou wel goede zaadjes verder, of is dat nog niet getest? Zoals Daisy zegt: hopelijk gaat IUI de oplossing worden. Er hoeft maar 1 zaadje te zijn...

Sterkte, maar ook genietse!
Wenser

Wat balen dat de test weer negatief was maar fijn dat jullie nu wel met een behandelplan gaan beginnen!!

Van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!! Leuk leuk, leuk!! :) Veel plezier met alle voorbereidingen!! (is zoooo leuk om te doen)

Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan