2e streepje na een paar uur

<p>Hoi hoi,</p><p>Ik ben gestopt met de pil (4 maanden geleden). Nog niet bewust bezig met zwanger worden (wel erg welkom). </p><p>Nu heb ik een test gedaan en deze was negatief. Maar ik wilde nog een keer kijken en haalde hem na een paar uur uit t prullenbakje en toen zag ik een licht streepje</p><p>Is dit een indroogstreepje of toch zwanger? </p><p>Liefs,</p><p>XmijX</p>
 
Ik denk dat dat een indroogstreepje is geweest . Gewoon over een paar dagen nog eens testen. Hopelijk is hij binnenkort positief.  
 
Een zwangerschaptest is alleen de eerste paar minuten betrouwbaar. Staat ook in de bijsluiter dat een test na zoveel tijd een andere uitslag weergeeft, maar dat is helaas niet de juiste.
 
Bij mijn zoon had ik dat ook alleen keek ik na een half uur nog een keer... hij wordt 6 dus het kan wel ;-) 
 
zou over een paar dagen nog eens proberen en anders digitaal van clear blue... 
 
Hoi! 
Bij mij was het zwanger! Test gedaan, negatief. Twee dagen later voelde ik me niet zo lekker, een nieuwe test gedaan, licht streepje - positief! Dan nog even die oude test uit de prullenbak gehaald en zag een heel licht streepje :) nu al 10 weken verder! 
Succes!  
 
Hoi,
 
ik had ook een test gedaan en zag na minstens een half uur pas een heeeeel licht streepje. Heb mezelf eerst wijsgemaakt dat het gewoon een indroogstreepje was, totdat ik 5 dagen later weer een test deed. Toen kwam de streep direct! Dus het kan wel. 
 
 
Terug
Bovenaan