2e tandje, verkouden en staan!!

Hoi,

het 2e tandje is door bij Quinn!! Heeft even geduurd maar het is er. Hij heeft nu boven en onder een tandje en begint nu lekker te knauwen:) Best fijn als hij je vingers te pakken heeft, of een schouder. Nu was hij al een paar weken goed verkouden en benauwd en sinds die tand door is, is het zo goed als afgelopen... Zijn er meer mensen die dit bij hun kindje zo ervaren. De dokter en het cb zeggen namelijk dat dit niet kan maar ik ben er zo goed als van overtuigd aangezien het met zijn 1e tandje precies hetzelfde ging.

En hij heeft iets nieuws ontdekt: staan! Echt overal trekt hij zn eigen aan op, de bank, bed, box, babygym, poef, mama, papa en wat hij nog meer maar kan vinden. Hij is dan ook al een paar keer goed gevallen en dat is natuurlijk brullen. Maar vaak meer van de schrik dan dat het echt zeer doet volgens mij. Hoe gaat het bij jullie kindjes allemaal?

Liefs Amanda

Hoi Droogje,

Dit kan zeker wel. Mijn dochter is ook al paar weken heel erg verkouden, hoesten, benauwd en haar tandvlees is opgezet dus ik denk dat dat gewoon komt omdat er elk moment een tandje kan komen (ze is nu 7,5mnd en nog geen tandjes).
Dus niet luisteren naar CB.

Groetjes Shirley

naar de cb zou ik ook niet luisteren... hier niet die ervaaring... maar goed... elke kind is anders....

falko heeft al 5 tanden... laste twee zijn net door.. en was ziek... maar had ook echt de griep...

dat staan ken ik heel goed... niks is meer veilig... echt leuk... nou ja... soms ook wel lasig...

Terug
Bovenaan