2e test negatief

vanmiddag samen met mijn man een 2e test gedaan, ik dacht ik laat hem het ook even zien, maar helaas nu zei de test niet zwanger! iemand hier ervaring mee???

liefs, mij
 
Ochtendurine schijnt inderdaad beter te zijn omdat deze geconcentreerder is. Je bent net over tijd? In dat geval zou ik het over een paar dagen nog eens proberen, omdat je hcg misschien nog onvoloende is of in ieder geval met ochtendurine. Kan me namelijk voorstellen dat je niet meer een paar dagen kunt wachten. Succes!

Groetjes,
Julia
 
Ik heb idd ook een keer met midd urine getest en toen was hij negatief, en bleek dat ik toen al in week 4 zat... kwam er dus pas achter in week 7...
morgen ochtend nog maar even testen komt vastg oed!
 
hoi
Ik heb bij de eerste gehad dat ik twee testen had gedaan en die waren negatief terwijl ik helemaal het idee had dat ik zwanger was.
Heb toen bij huisarts test gehad en ook deze negatief,
Volgende dag toch maar weer een test gekocht en deze was positief.
Ik zou gewoon nog eventjes wachten en dan weer een test doen.

 
dank jullie wel, net even met de huisarts gebeld en die vond het vreemd, ze adviseerden mij over een paar dagen urine in te leveren, maar ik denk dat ik niet zo lang kan wachten. denk dat ik vandaag maar even testen ga halen en dan nog een keer testen en dan eventueel als ze nog steeds negatief zijn donderdag of zo wel naar de dokter.

aaarg ik wordt gek van deze onzekerheid.

wel fijn dat ik hier even kan typen, aangezien verder niemand op de hoogte is!!
 
Terug
Bovenaan