2e test net zo als de eerst

Goede morgen,

De test die ik 1avond voor mn NOD gedaan heb heeft dezelfde kleur als de test die ik net gedaan heb 2dagen na NOD. Ik dacht dat je hcg elke 2dagen hoger werd? Of niet? Dan maak ik me meteen weer druk van zou dit ergens toen lijden, aangezien ik vanacht een krampje had ja erg he. Kunnen ook zenuwen zijn haha. Temp nog steeds 37 dus ja. Ben wel elke ochtend klaar wakker net ook weer kwart over 5 maar moest zo nodig hahaha. Pff wil gewoon een bevestiging dat alles goed zit maar die krijg je niet. Dat maakt me beetje onzeker. Hoop dat als ik merk dat alles groeit het me gerust steld. Maar nu groeit nog niks, nou ja niks alles rekt op ongemerkt ook. Dcht dat de 2e keer niet zo spannend zou zijn nou niks is minder waar... ben super zenuwachtig!

Nou weer een verhaal op de vroege ochtend maar goed moest het kwijt,

Groetjes fijne dag

liefs mamaa29
 
haha ja nee een streepje is een streepje dus ben zwanger. Daar ben ik niet bang voor. Pff echt balen dat de vk pas echo maakt tussen de 10 en 12 weken grrr echt joh moet ik nog 6 tot 8 weken in spanning zitten of het wel leeft eigenlijk. Maar ja zolang ik niet bloed he. Maar goed zo eng is dat 6 augustus intake vrag wel of ik die week erna echo mag hoor ! Baalde wel ff goed.

Groetjesss
 
Gefeliciteerd met je zwNgerschap!!

Dat is wel pas laat de eerste echo normaal doen ze hem toch al met 7 weken.
Bij na tenminste...en dan met 12 weken nog een echo.

Noe probeer vol te houden...
 
Dank je wel!

Ja erg moeilijk. Ik heb nu net als bij de eerst zwangerschap onzekerheid, is misschien onnodig maar denk steeds van owwww als maar niet mis gaat enz pff vreselijk en dan nog zo lang wachten ga het wel aangeven 6 augustus misschien krijg ik toch sneller een echo! Hope zo..En omdat ik niks voel eigenlijk niks geen gekke dingen zeg maar. En bij elk pijntje die ik voel of natte vlek in mn broekje denk ik shit! Is echt abnormaal maar ja. Hoop dat ik et van me af kan zetten en positief kan denken!

Groetjes
 
Terug
Bovenaan