2e test ook positief

A

Anoniem

Guest

Dames,

Ik moet het weer even kwijt heb gisteren een tweede test gedaan, omdat ik het niet kon geloven, maar deze gaf dus echt meteen weer positief aan. Nu moet  het nog 8 weken geheim blijven althans dat wil ik met mijn vriend als het dan mis gaat moet je weer van alles uitleggen, maar dit is echt niet makkelijk daarom wil het nu  ik toch even van me aftypen ik moet het even kwijt ;

IK BEN ZWANGER in de 10e ronde

Iedereen die zwanger wil worden heel veel succes en veel geluk  

Liefs Marjolein  

Wat fijn voor jullie! Gefeliciteerd!!

Had je het gevoeld?

X en geniet ervan!
Begin

gefeliciteerd!

8 weken is lang!
vertel je het helemaal niemand?
stel dat t fout gaat (WAT WE NATUURLIJK NIET WILLEN) dan is het misschien fijn om bij je beste vriendin uit te kunnen huilen? of je moeder ofzo?

moet je natuurlijk helemaal zelf weten.

GENIET ERVAN!

liefs esther

van harte! wat fijn joh! En ik ben ook idd wel benieuwd of je je al anders voelt? Wat de 1e tekenen waren van 'zou het zo zijn?' behalve dan uiteraard uitblijven van de RD?

groetjes en geniet ervan, ik hoop je snel te kunnen volgen (zoals zoveel hier denk ik wel haha!)

Laura

SUPER!!!

gefeliciteerd     ************************

gr mama van MD

hoi marjolijn gefeliciteerd en geniet er maar van 9 maanden zijn zo voor bij

groetjes iris 32j 11de 2de

Hoi Marjolein,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap meid, ik dacht het wel dat het raak was waarom weet ik niet maar dat gevoel had ik gewoon. Mijn zoontje is 5 maanden oud en ik zou graag een 2e kindje willen over niet al te lange tijd vanwege mijn leeftijd (bijna 35). Probeer er lekker van te genieten meid want 9 maanden zijn zo voorbij en die 1e 3 maanden zijn super spannend ik duim voor je dat het goed zal gaan! Hou je me op de hoogte hoe het allemaal gaat ik lees regelmatig mee op dit forum en wanneer ben je trouwens uitgerekend want dan verhuis je naar de maand waarop je uitgerekend bent neem ik aan?

Groetjes,

Puk

Hoi marjolein

SUPERGEWELDIG NIEUWS MEID.

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!

en dat in je tiende maand.
geeft me echt weer de moed om door te gaan.
gr liselotte

Terug
Bovenaan