2e trimester

Hoi,

Nou vandaag weer een echo gehad,, geweldig mooi en super foto´s gekregen met het snoetje er duidelijk op, we hebben alle vingertjes kunnen tellen, oogjes neusje kin mond, alles was heel goed zichtbaar en de nekplooi was super dun!!
Kleine was ook lekker aan het bewegen en langs het gezichtje aan het wrijven!
Morgen precies 13wk dus dan zit het 1e trimester er alweer op!! Joehoe, nou komen de leuke dingen, de eerste schopjes en een echte buik en natuurlijk shoppen, ga volgende week alvast een broek en wat bh´s kopen als de kinderen weer naar school zijn!
Zit nog steeds onder mijn begin gewicht maar was toch 8ons aangekomen, dus dat is goed!
Moet alleen een steunkous halen voor mijn linkerbeen, heb flink last van spataders daar, dat is wel balen, hopen dat het daar bij blijft ;-)

Gr MJ

heerlijk zeg de 2e trimester, ook geen last meer van kwaaltjes hoop ik, nu begint het echt genieten en het zien van je buik die elke dag groter wordt. wel balen van de spatader, hopelijk blijft het op zn plek.

Tof he als je in het 2de trimester aankomt, wat je zegt het word dan allemaal echter.
Ik kijk er heel erg naar uit dat ik die kleine straks voel heerlijk.
Ik probeer nog te wachten met shoppen tot na de 20 weken echo.
Al heb ik al wel een vermoeden wat het word maar dat is gevoelsmatig/instinct hihi.
Lekker genieten!

liefs Louise

he lorena, hoe gaat het bij jou?? groei jij ook zo snel?
@louise, ik bedoel een babyfoon/aankleedkussen en kleren voor mij, kleertjes koop ik ook pas als ik weet wat het wordt, voor een jongetje hoef ik veel minder, gewoon voor de leuk, als het een meisje wordt moet mijn man extra uren draaien,,hahaha

Gr MJ

Terug
Bovenaan