2e uitslag san

Hoi ellen, jenke, rina, petra en andere meiden,

Ik ben weer terug uit Zandvoort na een super leuk weekend, wat rot begon. Ik vertelde donderdag dat ik twee positieve testen had, maar het bloeden weer heviger was geworden. Vrijdag waren we onderweg naar Zandvoort en moest ik bellen naar de gynocoloog. En helaas het zwangerschapshormoon in mijn bloed was afgenomen. Volgens haar een vroege miskraam, ze willen me nog wel in de gaten houden tot dat het hormoon op 0 is. Dus nog een paar keer bloed prikken.

Ik voelde me vrijdag best shit! Het bloeden was heel heftig geworden en ik had flinke pijn in mijn buik, rug en hoofd. We zijn toch nog naar zandvoort gegaan (met 11 vrienden, dat was wel even doorbijten om niks te laten merken!).
Vrijdagavond was ik flink verdrietig, maar nu heb ik zoiets van, ik ben blij dat ik in ieder geval zwanger kan worden. Ik ga nog wel aan de gyno vragen of dit normaal is. In principe heb ik net zo lang gebloed dan dat ik zwanger was. Mijn NOD was pas op 10 juni!

Ik voel me nu ook weer beter en heb bijna geen bloedingen meer. En het weekend weg was goed.
Meiden bedankt voor de steun, deed me echt goed!!
En Ellen echt zo tof dat je zwanger bent. En Petra hoe was de test? En Jenke balen dat je ongi bent geworden, maar we gaan samen gewoon door voor de volgende ronde!
Liefs san
 
Hoi san, jeetje joh...ik zou i.d.d ook willen weten hoe of wat..
goed van je dat je het weekendje hebt doorgezet!
ik heb getest,deze was eerst heel licht maar een paar dagen erna niets dus we wachten de 16e wel af bij de gyn. ik ben wel blij dat mijn vriend meegaat,hij weet dat ik er erg tegen opzie en al wat niet te leuke ervaringen heb.(haat inwendige onderzoeken en heb erg veel pijn gehad met het plaatsen van een spiraaltje)maar het schept hopelijk ook wat duidelijkheid over mijn rare ongi en de bijverschijnselen.ben benieuwd hoe mijn ongi de 13e komt en verloopt.
we gaan door en eens komt ons bericht ook dat we zwanger zijn,weet ik zeker!
succes,meid!
gr. petra
 
Hai San,

Wat een vervelende uitslag zeg.
Stiekem heb ik toch nog hoop voor je maar die al je zelf ook nog hebben denk ik.
Ik hoop dat jullie mij allemaal snel gaan volgen want zo alleen zwanger zijn vind ik ook maar niks.
Ik gun het je echt van harte wijffie dat je snel zwanger bent!!

Groetjes Ellen
 
Terug
Bovenaan