2E UITSLAG

Helaas was deze uitslag een stuk minder vrolijk dan de vorige: 1,2 miljoen na bewerking (vorige keer 6,1). Dit betekend dat wij niet op gaan voor iui maar voor ivf. We staan al een tijdje op de wachtlijst. In de zomer gaan we beginnen met ivf. Vanmiddag een afspraak maken met het ziekenhuis zodat we alles kunnen doorbespreken.

Echt balen maar het geeft me nu ook een bepaalde rust dat ik weet dat we iets gaan doen.

Meiden, ik leef helemaal mee met jullie iui, puncties, prikken etc. Ik reageer niet zovaak maar ik kijk elke dag even! Als ik straks echt ga beginnen met ivf dan zal ik misschien vaker schrijven.

Noortje, hoe staat het met jouw nod?????

gr
Marielle

Hoi,
Fijn dat je nu weet waar jullie aan toe zijn! Wel jammer dat iui er niet in zit en dat het resultaat tegen viel.  Daarintegen is het wel super dat jullie al op de wachtlijst staan dus geen tijd verloren hebben. En de zomer is voorbij voor je er erg in hebt!
Daar ben ik wel een beetje jaloers op want stel dat het nou echt niet lukt met die iui en nog eens op de wachtlijst moeten....   Maar goed, niet aan denken.
En wie weet is het in de tussentijd gewoon wel raak!
Wat betreft mij nod dag, die vandaag is (29 dagen). Nog helemaal niks. En ik voel ook niks aankomen ofzo. Kan je ook zwanger zijn en niks voelen? Ik begin stiekem hoop te krijgen......

De ene voelt wel wat en de ander niets, dus blijven hopen. Voel je ook geen kramp of iets anders? Wanneer ga je testen?

Stel je voor dat het nu gelukt zou zijn??? 2 miljoen klinkt zoveel, daar moet toch minstens 1 pietertje tussen zitten??

gr
Marielle

2,5 miljoen zelfs.... (ahum, voor ons heeeel erg veel). Ik ga er vanuit dat ik het gewoon wordt, morgen kan ook nog. Tja, en als ik het zondag niet ben is er toch wel wat aan de hand. Maar nu denk ik dat er nog niks aan de hand is. Ik heb normaal wel zere borsten en last van winderigheid voordat ik het wordt, maar nu dus niet. Echt helemaal nergens last van.

hoooii marielle

Dit is zeker geen leuk nieuws en ook al is het wel fijn dat er wat gaat gebeuren was het mooier geweest als het niet nodig was. Toch mogen we van geluk spreken dat de midici al zo ver is. Anders hadden we zo wie zo een probleem gehad. Ik hoop dat je een beetje aan het nieuws gewend ben en er voor kan gaan. Heel veel succes gewenst met alles.

liefs rozemarijn

Terug
Bovenaan