2e verjaardag


Hoi Yvonne,

Moeilijk is dat he? Als die kleintjes jarig zijn. Mijn zoontje wordt 29 juli 2 jaar en we zitten er aan te denken om een houten speelhuisje te kopen. Oktober is daarvoor al weer wat moeilijker in tijd natuurlijk (mijn oudste is ook van oktober)   Hier hebben ze ook heel veel plezier gehad van een ballententje. (die had de jongste vorig jaar op verjaardag gekregen.)
Lego doet het hier ook altijd goed.......de trein is ook heel leuk (hebben we zelf niet, maar een vriendje) en we hebben zelf het politiebureau van lego.
Een fietsje is misschien ook nog een idee? Of heeft hij die al?

Ik lees nog even mee als er nog meer reacties komen........want de hele familie vraagt nu al....heb je nog een idee?????

Groetjes Renate
 
Hallo,

Onze zoon wordt 30 juli 2 jaar.
Wij hebben zelf een peuterbed voor hem gekocht,een springkussen en kleertjes.

Zelf hebben we aan familieleden,knutsel dingen gevraagd,potloden,kleurboeken,auto's,dublo,dingen voor op zijn nieuwe kamertje.

Het is een moeilijke leeftijd vind ik,ze zijn voor bepaalde dingen te groot en voor de meeste dingen nog net te klein!!

Hopelijk kun je wat leuks vinden
 
hoi,

ja het is inderdaad erg moeilijk want hij heeft ook al zoveel bijvoorbeeld een ballentent en een fietsje met een duwstang eraan en heel veel speelgoed dus eht is echt heeel moeilijk. wel wil ik een kinderzitje gaan vragen voor achterop de fiets dan hebbne we die tenminste ook al want nog ff en hij kan achterop.max vind een glijbaan ook geweldig maar ja oktober is niet echt meer een buitenmaand en hier in de buurt staan al zoveel glijbanen dat ik het zonde vind om er zel feen aan teschaffen. wij wonen in een kidvriendelijke buurt dus er staan veel speeltoestellen.nou ik hoop dat er nog meer eacties komen we wachten geduldug af.

groetjes van yvonne
 
Onze dochter wordt volgende week twee en we  vinden het ook heel moeilijk. Ze speelt op het moment het meeste met de duplo, de pop en keukentje. Voor jongens zijn er ook van die werkbanken, is ook leuk. Of een autogarage? Ze zitten er qua leeftijd nog een beetje tussenin, vind ik ook ja. Succes!
 
Hoi,

Mijn dochtertje is in december (vorig jaar uiteraard) 2 geworden en we hebben haar een juniorbed kado gegeven. Ze was zo trots, dat was niet te beschrijven. Echt schattig om te zien.
De gedachte hierachter was eigenlijk, dat ze al zoveel speelgoed had gekregen en op haar verjaardag ook weer krijgt, dat wij met haar verjaardag iets "praktisch" geven. Dat ze 1 werd een tafeltje met stoeltjes (ook erg leuk als je dat nog niet hebt) en wat we dit jaar bedenken, ik weet het nog niet. Door het jaar heen krijgt ze ook nog af en toe wat, dus een zielig kind zonder speelgoed kun je haar niet noemen.

Wat ook een mooi en leuk kado kan zijn: fiets met zijwieltjes, stepje met 2 wieltjes achter, ballenbak. Tja, genoeg te bedenken. Ik weet niet hoe zwaar je zoontje is, maar mijn dochter past nog makkelijk in het stoeltje voor en het is zooo gezellig!! Ik denk dat het nog wel even duurt voor je een zitje achter kunt gebruiken hoor!

Succes ermee,

Jook
 
Onze zoon kreeg toen hij twee werd een tractor met aanhanger waar hij zelf op kon rijden. Het duurde even voordat hij de smaak te pakken had, maar nu...groot succes!Hij wordt over drie weken alweer drie. Hij krijgt een (kleine) voetbal (Intersport) en een kleine) basketbal + ring (Hema) en  knutselspullen.
Vaak zijn praktische dingen ook heel handig. Die kleintjes hebben toch nog geen idee van waarde. Dus als ze van oma een pyama + een klein speelgoedje krijgen, zijn alle partijen blij!!
 
Bij O-1 ontwikkeling werd de vraag ook gesteld, maar dan voor eerste verjaardag. Heb toen ook gelijk ideeën voor tweede en derde verjaardag opgeschreven. Het is een beetje te veel om hier ook weer te noteren. Dus als je even op het andere forum kijkt, zie je misschien nog wel wat leuks.

Groetjes Nynke
 
Terug
Bovenaan