2e wonder!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Wij willen graag een 2e kindje en we hadden afgesproken
dat wij naar onze vakantie in sept gaan beginnen.
Maar ik ben nu echt aan het twijfelen ja ook weer niet
twijfelen maar ik denk dan kan ik het allemaal wel aan
kunnen we het allemaal wel bekostingen.En ik weet ook
wel als het zover is doe je  het ook wel weer.Maar hebben meerdere
vrouwen die onzekerheid????Ons meisje is nu 13 maanden
dus ze is zobizo 2 jaar als de volgende geboren gaat worden.Als
het allemaal lukken mag nartuurlijk.

Maar zij er nog meer vrouwen die dit erkennen????
en hoe oud zijn jullie 1e kindjes???

Groetjes Belinda

hoi Belinda,
Wij hebben 2 meiden (4, en 2,5) en na de eerste hebben we geen moment getwijfeld of we nog tweede kindje wilden. Onze oudste dochter Marissa  was een heerlijke, rustige baby en toen zij 20 maanden was is haar zusje Rebecca geboren. Dit was een heel ander kind, veel onrustiger en veel ziek. Inmiddels gaat het redelijk goed met Rebecca, ze is nu ruim 2,5 en we gaan nu voor een derde wondertje.
Nu hebben we wel meer twijfel gehad, maar de wens is erg groot, en ben meer bang dat ik spijt krijg als ik het niet doe, dan dat we er wel voor gaan (van een kind krijg je toch nooit spijt ?). Financieel zien we het wel zitten, en dan maar goedkopere kleding of boodschappen doen bij de Aldi of Liddle.
groetjes Melanie

Hoi Belinda,

Ja het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk!!!
Je kunt het zo duur maken als je wilt!!!
Op marktplaats.nl hebben ze best leuke dingen voor weinig!!!

Bij ons is het zo dat ik nu 36 jaar ben en we hebben al één dochtertje van 15wk ja je leest het goed, maar we zouden nog wel een keertje willen proberen!!!
Ze liggen dan wel erg dicht bij elkaar maar dat lijkt me ook wel iets hebben toch???
Maar goed het ligt voor iedereen anders toch???
Maar wil je veel succes wensen met je keuze!!!!

Liefs Sandy

Hoi Belinda,

Wij hebben een dochtertje van 3 jaar (tenminste, dat wordt ze morgen) en we zijn nu twee maanden bezig voor ons tweede kindje.
We hebben lang gedacht het bij eentje te laten. Ons dochtertje was een hele onrustige baby. Ze sliep weinig en huilde heel veel.
Ook financieel is het natuurlijk aantrekkelijker om één kindje te hebben.
We hebben het nu best lekker en dan wordt het toch allemaal weer krapper. Onze dochter kan nu veel zelf en als we ergens naartoe gaan is het allemaal heel gemakkelijk. Dat is met twee ook anders natuurlijk. Je bent weer veel meer gebonden.
Maar onze dochter speelde laatst met andere kinderen en noemde ze haar broertje en zusje en dat gaat dan toch aan je hart.
Alleen is ook maar alleen. Maar de twijfels blijven natuurlijk. Ze kunnen straks goed helemaal niet met elkaar op kunnen schieten.
Mijn man zag het eerst helemaal niet zitten nog een kindje erbij, maar hij wil er nu toch ook voor gaan. Ik ben inmiddels 36 en heb nog maar 1 eierstok na een buikoperatie (tijdens mijn vorige zwangerschap). Dus het is ook maar afwachten of het nog wel lukt. Maar we gaan er voor. En ik denk er maar niet teveel over na.
Het zal een flinke kluif worden als de tweede net zo'n start heeft als de eerste. Maar die hebben we ook overleefd dus dit zal ook wel goedkomen.
Je kunt je er toch nooit helemaal op voorbereiden.

Veel succes met je keuze.

Groetjes

Hallo,

Allemaal bedankt voor jullie reachtie's.
Hee Mellanie wat leuk zeg onze
dochter heet ook Marissa....We zeiden
ook altijd en nog hoor we willen graag een 2e
maar nu ben ik de gene die denkt dat ik het
alemaal niet aan kan.En mij man heeft zo iets
het komt allemaal goed en normaal is het altijd
anders om ik denk dan komt allemaal goed.
En ja veder hoef je ook niets meer te kopen
als eerste spullen want je heb ook alles nog
van onze dochter dus ja ik denk ook weer veel te
moeilijk denk ik en het komt allemaal wel goed.
Maar ja ik denk dat iedereen wel eens over twijfel.
En het is ook nog geen september dus.

En als het allemaal lukken mag krijgt Maris wel
een broertje of zusje.

Groetjes Belinda

Terug
Bovenaan