2e x zwanger en nu al zorgen.

Hallo allemaal. Ik ben voor de tweede x zwanger.
Helemaal leuk, Komende maandag de 1e echo.

Maar omdat mijn 1e kindje na 3 dgn stopte met goed ademhalen (saturatiedalingen) maak ik me nu al zorgen om ons nieuwe kindje. De oorzaak van die dalingen is nooit teruggevonden. Hierdoor kan ik nog niet echt genieten van mijn zwangerschap.

Is dat stom? Het is overigens wel goed gekomen met mn eerste. Na tien dagen mocht hij naar huis en
hij is nu anderhalf.

Ik breek effe in. Ben van het juni-forum. Ik begrijp je angst heel goed. Mijn oudste wordt over 2 weken een jaar. Hij heeft de eerste week een onbekende infectie gehad en heeft een aantal dagen zeer kritiek gelegen. Omdat het dus een onbekende infectie was, kunnen ze ook niet zeggen of het bij dit kindje kan gebeuren. Ik beval in het ziekenhuis en blijf daar ook een aantal dagen met de kleine. Ik neem hem niet eerder mee naar huis, dan dat ik weet dat alles goed is. Heb het er wel over met je gyn of vk. En ik zou als ik jou was ook voor een ziekenhuisbevalling gaan. Ik ben nu 28 weken maar echt genieten lukt me ook niet.

Ik kan me je zorgen heel goed voorstellen.
Ik heb nog geen kinderen, maar wel de eerste keer een miskraam gehad, daar maak ik me dus telkens zorgen over. Ik denk dat iedere zwangere vrouw wel iets heeft.

Probeer er van te genieten!

En van harte natuurlijk!

Vandaag 1e echo gehad.
Helaas is het niet goed. Een leeg vruchtzakje.
Ontzettend balen. Wat een leuke dag had moeten zijn..... Dus ik ga het forum verlaten.
Allemaal veel succes met jullie zwangerschap.
Mijn tijd komt vast nog wel een keer.
Ik heb al een prachtige zoon en besef vandaag des te meer hoe blij en gelukkig ik met hem ben.
Want een kindje krijgen is echt een wonder.

Groetjes Marijke

Jeetje veel sterkte meid. Dat is ook helemaal niet wat je verwacht. Het blijft zeker heel bijzonder en een wonder als je een kindje mag krijgen. Ik heb zelf voor dat de oudste geboren is, 3 miskramen gehad. Dus weet helaas hoe je je nu voelt. Hoop dat je het snel een plekje kan geven en dat je toch weer een keer zwanger mag worden.

Heel veel sterkte en neem de tijd om het te verwerken! Heb zelf 2 miskramen gehad, dus ook ik weet helaas maar al te goed wat je nu voelt. Probeer het een plaatsje te geven en hopelijk zien we je binnenkort weer terug ergens op dit forum!

Terug
Bovenaan