2e x

A

Anoniem

Guest
nou poging 2 mijn verhaal van vanochtend is niet blijven hangen....

ik ben vandaag gestopt met het slikken van de pil........aaaaaaaaaaahhhhhhhhh dit is eng. ik heb een kleine van 1.5 en mijn man is eigenlijk degene waarom ik nu alweer stop met de pil. ik vind het echt dood dood eng om weer zwanger te zijn.
mijn 1e zwangerschap heb ik niet optimaal van kunnen genieten door mijn vorige werkgever die erg vervelend deed en halverwege zat ik dus al thuis met zware rugklachten. nou dan kun je dus niet echt genieten van zo'n groeiend wezentje in je buik.
nu gaat het anders hoop ik. leuke baan. en ik werk al part time ipv fulltime dus minder zal ik niet gaan werken. maar pppfffff nu al een 2e ik krijg er stiekum een beetje de bibbers van wie herkend dit??

Hoi Charlotte,
Ik herken dit niet, want ik ben pas bezig voor de eerste.
Geniet ze nou vooral lekker en ben blij dat je een leukere baas/baan hebt.
Als het niet meer gaat kun je wel in de ziektewet hoor ook al werk je niet veel.
Dat alles voorspoedig mag gaan en je snel lekker kunt genieten!!
Greetz

Hoi Charlotte

Ik herken je verhaal ook niet..ben bezig voor de eerste...
Maar wil alleen zeggen dat, (ergens gelezen,)  de zwangerschappen allemaal heel verschillend kunnen verlopen...dus ook de klachten die je ervan kan hebben.
Bovendien heb je al een leukere baan...
Dus wees niet bang! En ga ervoor!
Succes meid!

Liefs Linnepinnie

hallo,

Ga ook voor de eerste, maar ik vind het erg spannend, Ben onzeker of het allemaal wel goed komt en wat als ik echt zwanger ben........ heel gaaf maar ook wel eng allemaal. er staat je zoveel te wachten.. Maar goed er zijn zoveel vrouwen die het kunnen dus ik ook.. groetjes ans

Hallo Charlotte,

Ik herken jouw verhaal heel erg goed!! Ik heb ook een lopertje van 1,5 jaar en mijn man en ik willen heel graag een tweede maar wat vindt ook ik het eng zeg.

Bij mijn zoontje had ik een hele hoge bloeddruk en vanaf maand 4 lag ik het grootste gedeelte van de dag op bed met bonkende hoofdpijn (moest ook verplicht stoppen met werken). In januari van dit jaar bleek ik weer zwanger te zijn en bij de eerste controle had ik meteen weer een hoge bloeddruk!! Helaas is deze zwangerschap geeindigd in een miskraam. Maar ik begrijp heel goed hoe jij je voelt.

En ja  het is wel waar wat iedereen zegt: elke zwangerschap is anders en misschien heb je nu nergens last van. Helaas weet je dat soort dingen nooit van te voren. Ik hoop voor je dat alles goed gaat en zal voor je duimen.

Laat je het even weten?

Groetjes van Sandra

Hoi Charlotte,

Ik herken dit zeker wel. Mijn oudste is nu 2,5 jaar en ik ben 16 weken zwanger van nr.2. Ik zag ook erg tegen de zwangerschap op, omdat ik vorige keer de 1e 12 weken zo misselijk ben geweest. Ik heb toen een week of 8 niet gewerkt en moest veel overgeven.
Maar goed, elke zwangerschap is anders...blablabla!
Helaas....ook nu ben ik van week 5 t/m 14 erg ziek geweest. Ik werk nu een paar uur per dag op therapeutische basis. Het valt me ook zwaar met die peuter die al rond rent....het is best zwaar. Maar, ik heb het er allemaal voor over. Straks houden we weer zo'n klein hummeltje in onze armen!!!!

Succes ermee en hopelijk hoef je niet al te lang te wachten!
Patricia

Terug
Bovenaan