2e zwangerschap vertellen

<p>Hoi mommy's /mommy's to be,</p><p>Ik ben zwanger van ons 2e kindje en we zoeken nog een manier om onze ouders te vertellen over deze zwangerschap. </p><p>Hebben jullie leuke ideeën? </p><p> </p><p>Groetjes </p>

Ik heb nu zelf een foto geprint met foto van zoontje net de tekst dat bij klein is maar wel grote broer wordt en dat gelamineerd en daarop zelfgemaakte mini gebakjes gezet. De gebakjes gevuld met roze en blauw.
Wij nemen die nu Morgen en overmorgen mee.
Ben benieuwd.

Voor ons nichtje en neefje had ik een boekje besteld van Woezel en Pip en daarin kon ik een persoonlijke boodschap in kwijt.
Toen een gedichtje gemaakt in de trant van ik ben nu nog heel erg klein, maar als ik wat groter ben, zullen we dan met zn 4en spelen? Liefs broertje /zusje van (naam van onze dochter) 
 Gedichtje laten voorlezen door mn schoonzus. Hoewel de kids er niet veel van begrepen, wist wel de familie het meteen. Ze hebben nu ook een leuk boekje ;) 

Onze oudste werd 1 toen ik 9 weken zwanger was van de tweede. We vonden het daarom een mooi moment om te vertellen. Ik had een fotoboek gemaakt van onze oudste met als laatste een foto van hem waar hij naar de echo foto van zijn broertje/zusje wees.

Ik heb een fotolijstje (met plek voor twee foto's) gegeven met aan de ene kant een foto van onze dochter en aan de andere kant een tekening met daarop een tekst, verwacht op... [Uitgerekende datum]. 
Gefeliciteerd met je zwangerschap ?

[quote quote=10388089]Ik doe mijn zoontje vandaag een t-shirt aan met daarop ‘big bro’.[/quote]
Haha wij hadden onze dochter ook een shirtje aangetrokken met big sis.. Maar beide oma's zagen dit niet ?? 
Ook voor allebei een foto in een lijstje van onze dochter met de echo foto in de handen. De echo foto was wel erg klein dus ook dat zagen beide oma's niet totdat ik zei dat ze even goed moesten kijken haha..  

Maar bij ons was een 2e zwangerschap ook nog helemaal niet verwacht. Ik zei altijd dat ik er zeker 3 jaar tussen wilde en mijn dochter was 11 maanden toen ik zwanger raakte. Dus dit zag niemand aankomen (wij zelf ook niet haha.. nu 34 weken zwanger trouwens)

Terug
Bovenaan