2e zwangerschap (vroeg) aankondigen bij directe familie

<p>Hoi allemaal</p><p>Ik ben op zoek naar leuke ideeën om de 2e zwangerschap bij familie aan te kondigen. Dan bedoel ik vooral bij opa's en oma's. Ik denk dat wij dit na de eerste echo willen doen. Niemand zal het (nu al) verwachten, wat de verrassing extra leuk maakt. Ik wil onze dochter er uiteraard bij betrekken. Ze wordt komende week 1 jaar dus moet wel iets zijn wat ook mogelijk is voor haar. </p><p>Zelf heb ik tot nu toe gewoon iets van een shirtje van grote zus voor haar in gedachte met misschien een ballon ofzo?of haar iets met de echo foto laten doen?  Maar misschien komen jullie met leukere ideeën. Ik ben benieuwd?</p>

Wij hebben ons dochtertje een shirt met tekst aangedaan met een vest erover. Toen we eenmaal bij degene op bezoek waren het vest uitgedaan en gewacht tot ze het zouden zien. Dit ging bij sommige sneller dan bij andere. Maar de reacties waren erg leuk. 

Hier ook mijn dochter een shirtje over haar jurk heen gedaan toen wij er waren. Met Hoera ik word grote zus. De rest van de familie via app een foto gestuurd dat ze het shirtje aanhad en met een roze en blauwe ballon.

Ik had op lievespulletjes.nl een kralenarmbandje gekocht waarop stond 'grote zus'. En dan is het gewoon even afwachten totdat opa en oma het zien ?

Als het tijdens haar verjaardag kan, zou je een leuke fototaart kunnen bestellen?

We hadden afgelopen weekend zo'n taart voor mijn zoontje! Ik ben pril zwanger dus kon het zelf niet doen maar het ging toen wel even door mij heen dat het leuk was geweest!
Dan had ie op de foto op de taart een T-shirt aangehad met grote broer erop! Ik zal nu zelf iets anders moeten bedenken ☺️

[quote quote=10332272]Als het tijdens haar verjaardag kan, zou je een leuke fototaart kunnen bestellen? We hadden afgelopen weekend zo’n taart voor mijn zoontje! Ik ben pril zwanger dus kon het zelf niet doen maar het ging toen wel even door mij heen dat het leuk was geweest! Dan had ie op de foto op de taart een T-shirt aangehad met grote broer erop! Ik zal nu zelf iets anders moeten bedenken [/quote] Ja wel een heel leuk idee dit maar dat gaat em niet worden. De verjaardag is komend weekend al en dan ben pas ik 6.5 week zwanger. Volgende week pas de eerste echo die ik nog even wil afwachten? We hebben wel fotolijstjes gekocht voor een echo foto met een aftel bordje.. Als foto dan t liefst een foto van mijn dochtertje met de echo foto. Als we dat gaan geven dan zal zij uiteraard wel zo'n grote zus shirtje aan hebben?

Wij hadden voor onze dochter een shirt met de tekst ''Mijn mama heeft een baby in haar buik'', haar deze aangedaan, op bezoek gegaan en maar afwachten wie het als eerste opvalt..

Terug
Bovenaan