2e zwangerschap

Hallo meiden,

Kan iemand mij iets vertellen over een tweede zwangerschap.
Zijn hier dingen aan die anders zijn dan bij je eerste zwangerschap.
Bijv. eerder vocht uit je tepels of eerder een buikje.
En bij mijn eerste zwangerschap kwam ik er pas na drie maanden achter dat ik zwanger was omdat ik gewoon ongesteld werd en heb dat nu ook maar ik heb al wel de simptonen.
Wie kan mij meer vertellen.
 
Elke zwangerschap is verschillend. Dat heb ik wel geweten. Mijn eerste zwangerschap ging zonder problemen, had goeie buien, behalve misselijkheid en trek in gekke dingen had ik geen enkel fysieke probleem. Bij mijn tweede was het andersom, had fysieke klachten, was vanaf mijn derde maand heel erg moe en dat bleef mijn hele zwangerschap aanhouden. Last van harde buiken, last van zeeeer gevoelige borsten (bij de eerste helemaal niet)en ik was niet te genieten. Wat groei van de buik betreft was het hetzelfde. En vocht uit de tepels ook vanaf de 6e maand bij mij. Maar voor elke vrouw is het anders en elke zwangerschap ook.
 
Mijn tweede zwangerschap verschilt op kleine dingetjes, maar er zijn ook heel veel overeenkomsten.
Mijn borsten groeiden eerder, er komt eerder melk uit. Dit komt denk ik vooral omdat ik al eerder zwanger ben geweest.
En iedere zwangerschap is weer anders. De vorige keer was ik zwanger van een meisje, en ik weet niet wat er nu in mijn buik zit, een meisje of een jongetje, dat zie ik over 13 weken wel.

Bij iedereen is het weer anders, dat ben ik helemaal met Priya eens, dus je kunt niet teveel op andere verhalen afgaan denk ik.
 
Terug
Bovenaan