2e zwangerschap

Hallo allemaal,

Ik ben in blijde verwachting van mijn 2e babytje. Ik ben ongeveer 8 weken zwanger en net 4 maanden moeder. jep, erg kort op elkaar. ik zou graag wat tips van mensen willen hebben die dit ook wel eens hebben meegemaakt!!! Ik zie met veel plezier de 2e tegemoed maar maak me ook wel zorgen om de drukte tegen die tijd. Ook zit mijn 72 uur duurde bevalling nog vers in me geheugen!!!

groetjes Anne-Marie
 
Gefeliciteerd, het is inderdaad kort op elkaar maar dat mag de pret niet drukken toch. Mijn vriendin heeft ook 11 maanden tussen de twee kleinste zitten. Het heeft zo zijn voor en nadelen. Het begin vond ze inderdaad erg zwaar maar na een jaar hadden ze zoveel aan elkaar dat ze heerlijk samen speelden. Alleen haar tweede zwangerschap vond ze moeilijk want ze moest de tweede nog veel tillen(ze heeft dus 3 kinderen). Geniet van deze leuke tijd en zo'n tweede bevalling gaat in 90% van de gevallen sneller.
 
lekker gezond voor je lichaam meid. ik ben net 9 weken moeder. als ik nu zwanger zou raken hoefde ik het echt niet hoor!!
Jo ga ervoor en mat je zelf en je familie lekr af
 
goh anoniem je bent vast een hele gezellige moeder, wees toch eens blij voor een ander. Anne-Marie, mijn broer en ik schelen ook maar 12 maanden en ondanks dat mijn moeder het heel druk had en daar door soms dingen van ons beiden heeft gemist is het voor de kids wel enorm leuk. Geniet van je zwangerschap en laat je door niemand een negatief gevoel aanpraten.
 
Hoi Anne-marie,

Bij het dreumesforum (educatie, geloof ik) heb ik wat geschreven over de combinatie van 2 kleine kinderen. Al zit er tussen de mijne wel meer tijd, sommige dingen blijven hetzelfde.

Laat mensen maar zeuren: een vriendin van me scheelt 13 maanden met haar zus en ze hebben vroeger samen reuze lol gehad, mijn broer en ik schelen 5 jaar en hadden als kinderen niets aan elkaar.

Veel plezier,
Michelle.
 
Terug
Bovenaan