2feb is het zo ver :(

A

Anoniem

Guest
heey dames

nou 2februari is het weer mn eerste werkdag overdag sinds caithlyn er is
voorheen werkte ik in de avonden bij een callcenter en was caithlyn lekker bij papa maar dat beviel me niet meer elke avond weg,
en nu stelde me vader voor om op caithlyn te passen zodat hij overdag ook wat afleiding had,
dus ja ik was helemaal blij en heb gesolliciteerd weer in de zorg waar ik mn papieren voor heb,en ja hoor bij de 1e solli werd ik meteen aangenomen voor 18tot 24 uur per week (ze zei wel meteen ga maar uit van elke week 24uur ivm hoeveelheid clienten)
dus per 2februari mag ik gaan werken en de eerste weken tot half maart is het 21uur per week omdat ik de maandag middag vrij wil houden voor mn rijlessen voor de auto (nog een aantal weekjes als het goed is) en de vrijdag altijd omdat dat caithlyn der dagje is met mij saampjes zoals babyzwemmen wat we al een hele tijd doen en gewoon bij mama zijn   dag is haha.
ik ben aan de ene kant heel blij dat ik kan gaan werken maar vind het ook wel weer eng,tja caithlyn is wel eens een paar uurtjes daar gweest alleen maar hoe doet ze het 3,5 dagen per week ik word er nu al verdrietig om haha dalijk is ze heel verdrietig enzo:(

heey lieffie

Snap je helemaal
Maar het wend wel hoor
Ik was eerst ook altijd de avonden werken
En toen begon ik overdag 3 dagen in de week
Dus tessa was dan bij me moeder

Ik heb ook wel 5 dagen gewerkt dan was het zo druk in de winkel

Maar ik moet wel eerlijk zeggen
Je wordt dan wel makkelijker met je kindje(tenminste dat heb ik)

Ik heb inmiddels afgelopen woensdag te horen gekregen dat ik niet meer terug hoefde te komen om te werken
Dit alleen omdat ik de griep heb gehad!!

Nou ja goed ik heb mijn oude baas gebeld
En die zei van goh meis
Kom maar gezellig hier werken
Dus donderdag was ik alweer aant werk

Nou meis heel verhaal over mezelf
Maar even weer over jou onderwerp
Leuk dat je weer lekker in de zorg kunt gaan
Wat voorn zorg doe je dan

In de zorg hebben ze toch altijd mensen nodig
Nou hopen dat het je wel bevalt

Ik hoor wel van je
Maare jullie kwamen 1 maart he??
als het goed is kan de kaart elk moment bij jullie op de mat liggen
We hebben die van jullie ook gehad
Wij denken dat we 7 maart komen
Want dan gaan we eerst naar jou en daarna door naar karin;)

Dikke smak mij

quote: mama_manu reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-01-2009 23:51:09'));

heey lieffie

Snap je helemaal
Maar het wend wel hoor
Ik was eerst ook altijd de avonden werken
En toen begon ik overdag 3 dagen in de week
Dus tessa was dan bij me moeder

Ik heb ook wel 5 dagen gewerkt dan was het zo druk in de winkel

Maar ik moet wel eerlijk zeggen
Je wordt dan wel makkelijker met je kindje(tenminste dat heb ik)

Ik heb inmiddels afgelopen woensdag te horen gekregen dat ik niet meer terug hoefde te komen om te werken
Dit alleen omdat ik de griep heb gehad!!

Nou ja goed ik heb mijn oude baas gebeld
En die zei van goh meis
Kom maar gezellig hier werken
Dus donderdag was ik alweer aant werk

Nou meis heel verhaal over mezelf
Maar even weer over jou onderwerp
Leuk dat je weer lekker in de zorg kunt gaan
Wat voorn zorg doe je dan

In de zorg hebben ze toch altijd mensen nodig
Nou hopen dat het je wel bevalt

Ik hoor wel van je
Maare jullie kwamen 1 maart he??
als het goed is kan de kaart elk moment bij jullie op de mat liggen
We hebben die van jullie ook gehad
Wij denken dat we 7 maart komen
Want dan gaan we eerst naar jou en daarna door naar karin;)

Dikke smak mij

whaha lekker dan met je werk maar gelukkig wel weer een nieuwe baan meis:) kan je nu goed gebruiken met je bruiloft dat geld haha...
ik doe combi zorg dus bejaarden/kinderen zorg aan huis en heel leuk dus

ja klopt we komen 1maart zeker weten mopp
oke dus jullie komen dan zaterdag middag?

Hoi,

Wat spannend, kan me voorstellen dat alleen avonddiensten op een geven moment ook niet meer leuk zijn!
Wat lief dat je vader wil oppassen en geeft misschien ook wel een goede draai aan zijn leven nu hij je moeder kwijt is! Een kind zorgt toch dat je de mooie dingen ziet..

Veel succes met je nieuwe baan,,laat je even weten of het bevalt??

Gr MJ

Spannend, overdag weer aan het werk.
Mijn vader past ook op onze kinderen als ik werk. Mijn moeder riep altijd dat zij wel op zou passen als er kleinkinderen kwamen, maar zij overleed net voor ik er achter kwam dat ik zwanger was. Toen onze oudste dochter geboren is is mijn vader op gaan passen en het heeft hem heel goed gedaan. Hij genoot (voor het eerst weer) en zij ook enorm. Het is nog steeds opa voor en opa na, die hebben een heel bijzondere band.
Het is voor mij ook niet moeilijk om mijn dochters daar te brengen, ook nooit geweest (nou ja, misschien de 1e keer). Want ze hebben zoveel plezier.
Ik hoop dat het jullie ook enorm zal bevallen.

Hoi hoi,
Spannend weer!
Heb je gezegd dat je zwanger bent?
Hoeft nog niet he, officieel heb je er tot de 6e maand de tijd voor het te vertellen aan je baas.
Leuk dat je vader wilt oppassen!Inderdaad, misschien een goed afleiding voor hem.

Mijn ouders kunnen helaas niet oppassen, ze werken allebei fulltime, en we hebben geen contact meer met mijn schoonouders.Toen we dat nog wel hadden wilde ze alleen op de kinderen van mijn schoonzus passen...Enfin, heb er toch even aan moeten wennen niet te kunnen werken, kinderdagverblijf zou  ons 500 tot 700 euro per maand gaan kosten, dus dat was geen optie.
Hoop dat het werken je zal bevallen!Succes!
Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan