2jarige zoon slaapt moeilijk in

<p>Hallo Allemaal,</p><p> </p><p>Wij hebben een zoontje van 2 jaar. Doet het erg goed in spelen, eten en al het andere. Behalve het slapen, hij is sinds juli gestopt met melk drinken hij weigerde dit te drinken waarna ik het ook niet meer aanbood. </p><p> </p><p>S'middags slaapt hij rond 2 uur soms wat later hij is een moeilijke inslapen. Ik leg hem dan in bed zeg vantevorrn dat hij even gaat slapen en 9 van de 10 x gaat dat niet zonder gehuil, opstaan en proberen te ontslapen uit zijn bed. Soms blijf ik bij hem liedje zingen tot hij slaapt, dit is hij gewent vanaf baby zijnde. Maar vaak zeg ik ook gewoon gedag tot straks en slaaplekker. Hij huilt dan even en dan is het stil.</p><p> </p><p>Echter de avonden zijn nog erger. Hij slaapt op zn vroege om 21:00 uur,( vaak geprobeerd om 20:00 uur maar geen resultaat) soms valt hij zo in slaap maar net als vandaag zijn we al één uur bezig en meneer is nog wakker. Ik ga dan wel na binnen en zeggen dat hij gaat slapen maar zodra ik weg loop is het mama of papa in een huilbui.</p><p>Ik weet niet wat we moeten doen meer. Hebben jullie ervaring hierin of de goude tip waar we nog niet aan hebben gedacht?</p><p> </p><p>Liefs</p><p>Moeder van hudayfa</p>
 
Hier het zelfde probleem alleen dan niet huilen maar de kasten leeghalen en bed uitelkaar slopen.  
Wij proberen hem nu al een paar dagen niet meer een middag dutje te laten doen. Met als resultaat dat ie rond 5 uur omvalt en we daarna een drama hebbeno hem wakker te houden. Maar hij slaapt wel savonds beter en snachts weer door.
 
Hallo suffjuh,
 
Ahaha daar moet ik wel even om lachen kast leeg halen...
Die van ons klimt over zijn bed maar durft nog niet eraf en gaat dan terug.
Precies vandaag sliep hij ook niet eerder als 5 uur. Even laten slapen en vervolgens wakker gemaakt anders zou de avond nog later worden.
Hij slaapt gelukkig wel altijd door tenzij ziek is of droomt. Het is bij ons echt het stukje gaan slapen.
 
Hoi
 
Ik zou ook proberen hem vroeger in bed te legen. Bij mijn zoon is het ook zo als ik hem 10min later naar bed leg is hij al zo moe dat hij niet wil slapen en dan zit ik ook wel eens een uur daar en hij is nog wakker..
Groetjes 
 
Terug
Bovenaan