2keer?????????????????????/

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Ik heb een vraagje ik heb hem ook al op het zwanger worden forum geplaats omdat ik daar nog steeds thuis hoor. Deze maand ben ik ovu testen gaan gebruiken omdat ik altijd 2 keer in de maand dezelfde ( ovu ) klachten heb nl op dag 12   en ongeveer op dag 19 mijn cyclus is normaal nl 28 dagen. Op dag 11 ben ik begonnen met testen en had toen een licht streepje op dag 12 was hij positief en daarna weer negatief.Pfff gelukkig mijn cyclus is normaal.Maar nu dag 18 heb ik weer dezelfde klachten dus heb ik weer getest en nu had ik bijna een net zo donker streepje als het test streepje. Ik snap er echt niets van volgens de huisarts moest ik van de eerste test uitgaan die van dag 12. Oja ik gebruik die testen omdat tempen voor mij niet handig is ivm onregelmatige diensten. Herkent iemand dit of weet wat het is?

Liefs Linda

Tja,

wat kan men daar van zeggen. Er zijn vrouwen die twee keer een eisprong hebben. dus dat zou mogelijk zijn. Vraag anders eens na bij de leverancier van de ovulatietesten of ook andere hormonen het teststripje kunnen verkleuren.

En als je het zekere voor het onzekere wil nemen, dan gewoon lekker er van uit gaan dat je beide keren een eisprong hebt, en dus blijven vrijen. Ok dan heb je wel kans op een tweeling, maar da's toch ook een wonder toch?

Miep

Volgens mij heb je dan niet meer kans op een tweeling, hoor! Je lichaam maakt, zodra je bevrucht bent (of misschien zodra het bevruchte eitje in de baarmoeder komt) een slijmprop aan die je baarmoeder afsluit. Dus dan kan er geen sperma meer langs.

Maar ik ben het wel eens met Miep - gewoon lekker doorvrijen! Als het de eerste keer niet lukt, dan misschien de tweede keer, nietwaar?

~Hilde

Misschien is het ook een idee om een cyclusje lang te temperaturen?

succes! groetjes sisi.

Nou het klussen zit er deze maand niet in want mijn mannetje is ziek  Maar als ik echt 2 keer vruchtbaar zou zijn dat heb ik ook twee keer kans en de eerste kans is goed benut. Weet alleen het resultaat nog niet we zien wel. Tempen zit er niet echt in omdat je dat erg nauwkeurig moet doen en met wisselende diensten is het niet echt nauwkeurig. Daarom ook iom de huisarts ovutesten gebruikt. Volgens de HA moest ik maar van mijn eerste positieve test uitgaan. Oja dat van die tweeling zou wel heel mooi zijn. We wachten wel af.

Liefs Linda ronde 5

Terug
Bovenaan