2maanden geen ongi en alleen maar NEGA test uitslagen?!?!?!?

A

Anoniem

Guest

hoi meiden,

ik ben zo vreselijk aan het balen niet normaal meer ...,ik ben inmiddels al 2 maanden niet meer ONGI geworden ....terwijl ik daarvoor een hele nette cyclus had ...hoe is dit toch in godsnaam mogelijk....???
elke week denk ik nou misschien  toch maar testen en wat blijkt dan ...uhhhhhhhhh NEGA het is zo frustrerend en je kan er gewoon niks aan doen ....zijn er meer meiden die dit hebben mee gemaakt of dit nu mee maken....???
Buitenstaanders snappen je toch niet ....

veel liefs mikey

Hoi,

Ik had ook altijd een hele regelmatige cyclus. Toen ben ik kort zwanger geweest en na de miskraam heb ik nog eenmaal een eisprong gehad en daarna 7 maanden niet meer... (je wordt niet meer ongesteld maar hebt dus ook geen eisprong). Bij mij bleek dat ik PCO had, een hormonale storing zeg maar. Ik heb medicijnen gekregen en na de 2e kuur Clomid ben ik zwanger geworden.
Ik zou even je gyn bellen of je langs mag komen voor een hormonaal onderzoek (dan moet je 2x komen bloedprikken). Daar kunnen ze heel veel informatie uithalen.

Groetjes F.

Hoi F,

bedankt voor je reactie, ik heb inderdaad ook al een korte zwangerschap achter de rug dus wat dat betreft zitten/zatten we in het zelfde schuitje ...mag ik vragen hoe lang je kuur van Clomid duurde je schreef wel 2e kuur ...maar hoelang is een kuur ...ik ga inderdaad maar is ffies een afspraak maken met mijn HA want dit kan niet langer meer zo had je ook zo n opgeblazen gevoel de maanden dat je niet Ongi werdt?!?!?!? En een hele opgezetten buik...?!??!

Veel liefs Micky

Terug
Bovenaan