2miskramen in 3 mnd tijd

februarie dit jaar kreeg ik met 11 weken een miskraam.

eemn ervaring die ik nooit meer hoopte mee te maken.

ben een keer ongesteld geweest en vorige week was ik overtijd.

positieve test...

ik was weer zwanger.

hoewel ik bang was,was ik ervan overtuigd dat het deze keer goed zou komen

woensdag kreeg ik bledverlies,gister is het vruchtje geboren.

ik zou nu 6 weken zwanger zijn.

ik ben kapot.

ik heb echt het gevoel dat ik gek wordt en ik haat mn lijf omdat ik weer mijnn   kindje niet heb kunnen houden

ik wil zoooooo graag een baby   en ook weer zwanger worden,maar ik durf ook niet meer.

nog een   miskraam en ja kan me denk ik opvegen.

Beoide keren voordat ik de mk kreeg had ik griep.

zou het daarmee te maken hebben?

zijn er meer vrouwen hier die meerder miskramen hebben gehad en hoe gingen zij daarmee om?

Hi Heksje,

Wat ontzettend rot voor je.
Er zijn hier inderdaad meer meiden die dit hebben meegemaakt.
Ik heb zelf vorig jaar 3 miskramen gehad, feb, nov en december en bu nog voor de 4e keer zwanger. Wat mij enorm heeft geholpen is altijd positief te bliijven denken en de moed gewoon niet opgeven. Ik ben nu ook superonzeker of het wel goed gaat maar ik kan er zo weinig aan veranderen. Op dit moment ben ik onwijs gelukkig met mijn leven en een babietje van ons samen zouden we geweldig vinden maar... mocht het zo zijn dat het ons niet gegund is weet ik ook heel zeker dat er een mooi leven op mij en op ons wacht. Misschien klink ik nu wel keihard maar kijk eens goed om je heen en geniet van wat er is en niet wat er niet is.

Ik hoop echt dat je hier doorheen komt en dat je de steun vind die je nodig hebt.

Succes met het verwerken van je 2e miskraam.

Corina

Hoi Heksje,

Wat een droevig bericht en heel erg wat je moet meemaken, ook nog in  een korte periode.  Ik heb zelf ook paar keer een miskraam gehad en het is ontzettend verdrietig.
Ik probeer ook positief te denken maar dat gaat helaas niet altijd. Ik kijk vaak naar wat ik wel heb en wordt dan steeds positiever. Zo krijg ik meer vertrouwen in mijzelf en onze wonder. Soms neem ik mij voor om alleen dingen te doen op een dag waar ik zelf zin in heb en die doe ik dan ook. Probeer de tijd te nemen (het is nog heel kort geleden) om dit te verwerken en als jij je rot voelt, laat het gevoel gaan. Je hebt alle recht om je rot te voelen na wat jullie hebben meegemaakt. Als jij het op jouw manier een plaatsje hebt gegeven komt jouw vertrouwen langzaam wel weer terug, echt.

Ik hoop echt dat je gauw wat beter gaat voelen, heel veel sterkte.

Groetjes en veel liefs van Monique.

Terug
Bovenaan