2uur voor voedingstijd

<p>Hallo mamas</p><p>ik zou graag willen weten wat jullie met een baby van 4 maanden en 3 weken doen als hij eerder wakker is hij kan het niet volhouden tot voedingstijd dan is hij helemaal van slag ondat hij wilt slapen</p><p>vb eet om 14.00u</p><p>moet weer om 18.00 eten maar word wakker om 16.00</p>

Ik geef en gaf voeding direct na het wakker worden. Dan zijn ze net wakker, eten/drinken goed en kunnen daarna lekker spelen. Na verloop van tijd op bed, slapen. Dat komt bijna altijd goed uit! 
Ik weet niet hoeveel je kindje slaapt, maar even naar buiten in de kinderwagen, kort dutje helpt vaak ook. 

Ik zou inderdaad direct voeden na het wakker worden. Dat doe ik in ieder geval altijd. Hopelijk gaat dat je helpen! 
En heel even een andere vraag: hoe kan ik zelf een onderwerp starten? Ik ben namelijk gewoon ingelogd, maar zie nergens bij de topics iets staan zodat ik zelf wat kan plaatsen. Hoop dat iemand mij het kan vertellen!! 

Ik probeerde wel altijd minimaal 3 uur tussen de voedingen te houden maar iedereen is en doet het anders en je moet doen waarbij jij je goed voelt. 
Om antwoord te geven op die andere vraag. Onder de topics zwanger worden/zwanger zijn/baby etc.. staan roze kopjes met die titels om andere onderwerpen te openen, als je daar op klikt en je naar beneden scrolt kan je zien dat je een nieuw onderwerp kan openen! Succes

Terug
Bovenaan