2wk overtijd

A

Anoniem

Guest
inmiddels is het 2 weken geleden dat ik ong zou moeten worden, maar tot op heden nog steeds niks,
4 testen gedaan alle negatief!!
geen gevoel dat ik ong gaat worden,
borsten jeuk gevoelig en doen zeer, erg moe, misselijk smorgens. snel vol zitten, snel zuur hebben.
volgende week zowiezo naar de huisarst.
iemand verder nog ideeen of tips??

Nou uit ervaring kan ik je zeggen dat t niets hoeft te betekenen.

Heb normaal gesproken nette cyclus maar heb nu ook een keer gehad dat ik 3 maanden niet ongesteld werd.

Hopelijk is het bij jou positiever.

Je lichaam doet soms rare dingen.

Als je net met de pil gestopt ben is t ook best normaal dat t wisselt.

Sterkte

@snipi
Sinds sept gestopt met de pil.
Verder inderdaad normale cyclus gehad.
Wil inderdaad niks zeggen waar ik rekening mee hou.
Vandaag voor mijn half/jaarlijkse uitstrijkje geweest bij de gynocoloog (aangezien dat die al aantal jaren niet de goede pap uitslag geeft) en zij zei dat het slim was om langs de huisarts te gaan dus vandaar de afspraak volgende week.
Het is voor mij allemaal nog erg nieuw.
Slikte de pil 14jaar. Kom er nu ook achter dat ik veel beter voel zonder de pil. Das wel een fijn en goed gevoel.
Badankt voor je reactie.

Het wil inderdaad niks zeggen, maar de klachten die je aangeeft had ik ook bij mijn zwangerschap. Ik hoop dat het goed nieuws voor je is. Het kan ook wezen dat je nog niet genoeg HCG in urine heb zitten dat je daarom negatief test. Succes bij de dokter volgende week.

Hoe is het inmiddels?
Kan er over meepraten die onzekerheid.
Net 2 cyclussen van 36 en 41 dagen gehad, terwijl mijn eerdere een stuk korter waren. Hoop voor je dat het positief uitpakt!!

nog steeds niks,
woensdag effe kijken bij de huisarts.
die onzekerheid daaar word je gek van. vertrouwen in je lichaam , nee dat zakt nu wel weg zo.
ook omdat ik al die tijd regelmatig was en nu niet.
ga geen test meer doen,
ik ga der ook niet vanuit dat er wat is, dus ik ga woensdag afwachten wat hij zegt.
maar blijf me wel hetzelfde voelen.

Helaas is mijn ervaring dat zwangerschapstesten niet liegen :(
Ok ik had altijd keurige cycles. Een poosje geleden ineens bijna 3 weken te laat. Ik voelde van alles... Helaas alle testen negatief en als nog ongesteld geworden....
Ik hoop voor jou dat het anders uitpakt maar de kans is denk ik erg klein...
Sterkte!!

ja ik verwacht ook niks eigenlijk, maar stiekum hoop je het wel.
het is wel even fijn om met de huisarts te praten misschien heeft hij nog tips en tricks.

bedankt iedereen voor reactie

Terug
Bovenaan