2x 5 pond in mn buik

elize81

New member
hallo allemaal..

na maandag weer thuis te zijn gekomen v 2 weken ziekenhuisopname met harde buiken en weeenremmers,hebben we gister weer een echo gehad..
onze meiden liggen nog steeds in stuit, maar groeien erg goed, beetje gelijk op zelfs..ze zijn beide 5 pond, ben nu 34+1.
gewoon 5 kilo kids in mn buik..logisch dat ik het allemaal zo zwaar vind worden!!
ben benieuwd hoelang het nog duurt..
zijn jullie het al zat en nieuwsgierig?
hoe voelen jullie je?
 
Hoi Elize,

Dat is idd niet mis, wel goed om te horen dat alles nu wel weer goed gaat. Het begint nu wel op te schieten.

Ik ben afgelopen dinsdag voor controlle naar de gyn geweest en mijn kleine mannetje wordt nu met 32+1 geschat op 2069 gram. Volgens mijn gyn iets boven het gemiddelde. Nu bijna 33 weken en nog 5 weken te gaan.

Liefs Mariska
 
Goed om te horen dat het weer beter gaat...
Dat zijn beste dametjes Hihi.
Ook hier een 5 ponder, dinsdag groeiecho gehad en daar zeiden ze met 32+6 2,5 kilo...
Ook een beste Hihi

Nog een paar weekjes en dan zijn ze er :)

Bij mij kan trouwens beter heb er ook topic overgeplaatst.

 
Das ook zeker een flinkert Cloewja..beter zo dan veelste klein toch..als ik 37 wk haal zijn ze waarschijnlijk 6 pond.
Heb het gelezen ja dat je voorweeen heb..vervelend zeg..hoop niet voor je dat je ze tot het eind heb..
Toen ik opgenomen werd had ik 1 cm ontsluiting, maar de baarmoedermond bleef nog wel lang genoeg.
 
Terug
Bovenaan