2x beetje bloed met rode slierten week 6

<p>Hai,</p><p>ik Had vrijdag toen ik wakker werd een beetje bloed met donker rode sliertjes en binnen no time bruinbloed en na een half uur helemaal niks meer. Vk gebeld en ze zei dat dit vaker voorkomt en ik moet wachten tot de echo in week 8 vanmorgen sex gehad en toen weer bloed met rode sliertjes wat binnen 10 minuten ook weer weg was. Iemand ervaring hiermee? Moet ik denken aan een miskraam? </p>
 
Probeer je niet meteen druk te maken, wat lastig is want zodra je zwanger bent wil je helemaal geen bloed zien. Zoals jij het omschrijft lijkt het eerder op een stolsel oud bloed wat los komt. Hou het wel in de gaten en zodra je je zorgen maakt gewoon je verloskundige weer bellen! Ik heb vanaf week 8 bloedingen gehad, 2 weken lang, en ik weet dus hoe onzeker en frustrerend het kan zijn. Bij mij was het alleen helderrood en soms ook best veel. Er is nooit een oorzaak gevonden en ik ben nu 15+3 en het kindje ziet er goed uit!
 
Ik heb precies hetzelfde. Had de verloskundige gemaild en die zei dat er geen reden is tot zorg nu. Heb zelf een vervroegde echo aangevraagd voor eind volgende week, vind dit een heel onzeker en vervelend gevoel... 
 
Ik ben 5+0 weken zwanger en heb sinds vandaag ook wat helder rood bloedverlies. Erg vervelend en ik probeer me niet te druk te maken maar wat duren die komende 3,5 week lang
 
Same here... zo onzeker.
op oudjaarsdag vreselijke krampen en helderrood bloed.. daarna bruine afscheiding.
vandaga nergens last van alleen beetje donkere afscheiding.
verloskundige zegt dat ik me 7 wkn echo moet afwachten (volgende week).
hoe ist bij jullie afgelopen? Ben zo bang dat het mis is
 
Ik heb dit in het eerste trimester ongeveer 5 keer gehad. Elke keer breekt het zweet je uit en staat het huilen nader dan het lachen. Het bleek voornamelijk door te dikke ontlasting te komen. Je baarmoedermond is beter doorbloed en als de ontlasting er dan langs schuift, (Zelfs met een vagina en darmwand ertussen) kan er een adertje beschadigen. Ben nu ruim 15 weken zwanger en heb het al een poosje niet meer. Het is geen garantie helaas, maar het kan ook goedgaan. Als erge darmkrampen uitblijven en het bloedverlies niet heel veel wordt, rustig afwachten. Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan. ?
 
Ik had vanaf 5 weken licht roze bloed bij afvegen. Daarna met 6 weken hele hevige bloeding alsof ik een miskraam kreeg met dikke stolsels en een half uur lang bleef het vloeien en vloeien. Droop gewoon langs mijn benen naar beneden. Naar de verloskundige geweest voor een spoed echo en er was niks aan de hand de kleine had een mooie hartslag en het was allemaal goed. 
 
Terug
Bovenaan