2x Innesteling bloeding?!

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik kan niet precies vinden of dit al besproken is, maar hopelijk kunnen mensen mij hierin helpen, of zijn ee wellicht die hier ervaringen mee hebben..</p><p> </p><p>Ik had op 2 a 3 Januari mijn ovulatie. Tussen de 8e en de 10e had ik wat innestelingsbloedingen. Heel licht bloed. Dit (in combinatie met wat afscheiding) bijna alleen maar op het papiertje na het plassen. </p><p> </p><p>Ook heb ik al een poosje bandenpijn, eetbuien, temperatuur veranderingen etc. </p><p> </p><p>Over 5 dagen is mijn nod. </p><p>Vanmorgen had ik weer minimaal bloedverlies. Kan het voorkomen dat zo'n bloeding 2x is?</p><p>Uit voorzorg vanmorgen een test gedaan, maar die was negatief.</p><p> </p><p>Iemand hier enige ervaringen mee? </p>

Spannend hè!! 
Bij mij was de innestelingsbloeding 'een dikke druppel', ook met afscheiding. Het zou dus kunnen dat je een innestelingsbloeding hebt gehad. Het kan ook 'oud ongesteldheidsbloed' zijn, dan is het vaak wat donkerder van kleur.
Ik was zelf ook erg bezig met alle symptomen en de dagen kropen voorbij. Probeer (hoe moeilijk het ook is) het toch een beetje los te laten, over een paar dagen weet je meer ;-) 

Ja heel spannend! 
Alles is nieuw dus ik weet niet wat ik kan verwachten. 
Vorige menstraties/maanden voelde ik me heel anders, dus hopelijk de volgende test wel positief. 
Bij jou later wel een positieve test? 

Hoe weet je of het een innesteling bloeding was al je nog niet eens een positieve test hebt en nog 5 dagen voor je nod  zit ?
Ik hoop het wel voor je . Maar ik denk dat een test je over 5 dagen meer kan vertellen waarom je 2 keer wat bloed verloren bent?.
Succes ik zal voor je duimen 

Terug
Bovenaan