2x keizersnede gehad, wil graag 3e maar dan ook het mes er in?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik heb 2x een keizersnede gehad. Nu willen we graag een 3e kindje, maar weet iemand ook hoe dat zit met een evt. keizersnede?
Wordt wel vaak gezegt, 2x, dan ook de 3e x.
Maar lees ook dat 3x het maximum is...

Als iemand hier antwoord op weet... ik hoor het graag!

Groetjes mamaloe

Hoi,

Ik heb er niet veel verstand voor hoor.
Maar naar mijn weten lijkt het me niet dat je persee een keizersnee zult hebben.
Het hangt er ook denk ik ook vanaf waarom je bij je vorige 2 kinderen een keizersnee had.
Of je hebt zulke kleine bekken dat het kindje er gewoon niet doorheen kan.

Groetjes, Nadine.

hoi hoi ik heb zelf ook een keizersnee gehad je mag maar 3 keer een kezersnee heb ik gehoort maar als je het zeeker wil weeten moet je even aan je doktor vraagen maar zo ver ik weet 3 keer want kan iemand die heeft er 3 gehad en die mag nu niet meer groetjes jolanda

Toevallig zijn er begin dit jaar op het bevallen forum verhalen van twee vrouwen verschenen die beide hun 4e KS kregen.

Of het voor jou jou na een 3e KS ophoudt ligt aan de conditie van je baramoeder. Dat kan de gynaecoloog na de bevalling beoordelen. 4e KS is echt het maximum.

Het  is zeer reeel dat jij bij een 3e weer een KS krijgt, daar zou ik als ik jou was maar vanuit gaan. Mocht je dan toch natuurlijk bevallen, dan valt het alleen maar mee toch (alhoewel een natuurlijke bevalling ook heel heftig kan zijn, maar je snapt wel watik bedoel)

quote: Miep34 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-08-2006 17:07:59'));

Toevallig zijn er begin dit jaar op het bevallen forum verhalen van twee vrouwen verschenen die beide hun 4e KS kregen.

Of het voor jou jou na een 3e KS ophoudt ligt aan de conditie van je baramoeder. Dat kan de gynaecoloog na de bevalling beoordelen. 4e KS is echt het maximum.

Het  is zeer reeel dat jij bij een 3e weer een KS krijgt, daar zou ik als ik jou was maar vanuit gaan. Mocht je dan toch natuurlijk bevallen, dan valt het alleen maar mee toch (alhoewel een natuurlijke bevalling ook heel heftig kan zijn, maar je snapt wel watik bedoel)

Ik vermoed zelf ook dat de derde dan ook een KS zal zijn. Ga het deze week maar even bij de gyn. vragen want heb al een afspraak voor het verwijderen van mn spiraal ;-)

Hoi,

Ik heb ook twee keer een keizersnede gehad en na de tweede zei de gyneacoloog me dat dat bij een evt derde gelijk zou gebeuren omdat m'n bekken te smal is. Vorige 2 keer eerst gewoon geprobeerd.
Twee nichtjes van me hebben beiden 3 keer een keizersnee gahad, en bij  1  van hen zei de  gyneacoloog dat het ook nog een evt 4e keer kon, maar misschien hangt dat ook nog  wel af van  het litteken  en de conditie van de baarmoeder.  

groetjes MP

Hallo ik zit eigenlijk op het zwangerforum maar kom ook hier af en toe neuzen.
Mijn moeder heeft 5x een keizersnede gehad. Het ligt vooral aan hoe je wond en je baarmoeder eruit zien. Dat werd tegen haar gezegd. Na nummer vijf heeft de gyn zelfs gezegd dat ze er makkelijk nog een kon hebben.

Als je het precies wilt weten zou ik het gewoon even met je gyn overleggen.

Groetjes Samantha

Terug
Bovenaan