2x lh piek, snap er niks van

A

Anoniem

Guest
<p>Lieve dames,</p><p>Ik ben nu iets meer dan een half jaar gestopt met de pil. Mijn cyclus is nu 41,38,29,29,38.</p><p>Nu heb in op 13 maart een positieve ovulatie test gehad je zal dan dus denken 24/36 uur later mijn eisprong. Alleen afgelopen 3 dagen heb ik pijn in mijn onderbuik. Ik ging weer testen met een ovulatie test en kreeg weer een smiley te zien. Ik snap er nu dus niks meer van want uitgaande van mij eerste piek moet ik 28 maart ongesteld worden. Wie herkent dit en wat betekent het als je vaker in de cyclus een lh piek waarneemt?</p>

Kan je ovulatie test ook positief aangeven als je zwanger bent? Geen idee hoor maar ik vroeg het me gewoon af

Ja dat zou wel kunnen. Heb ook een zwangerschapstest gedaan maar die is negatief.

Misschien te vroeg getest wanneer zou je NOD moeten zijn aan de hand van je 1ste lh piek?

ik had deze maand toevallig ook 2 lh pieken :) ben nu in afwachting of het een voorbode is , omdat ik onregelmatig ben wacht ik het af tot de 30ste hoe moeilijk het ook is om niet nu al te testen.

Misschien betekende de 2de lh piek wel dat je zwanger bent laten we het hopen

Terug
Bovenaan