<p>hallo allemaal, </p><p>ik moet het even van me afschrijven. Gister te horen gekregen dat ik voor de tweede keer achter elkaar een miskraam heb gekregen. Nu bij 7 weken (waarschijnlijk nooit een hartslag geweest). Vorige keer was het bij 10 weken, afgelopen september. Tussendoor heb ik nog een keer positief getest maar was ik twee dagen na mij nod toch gaan bloeden. Ik ben nu boos, en verdrietig. Boos op mijn lichaam, boos op de niet gegroeide baby, gewoon boos. </p><p>Ik twijfel aan alles, wachten op een natuurlijk verloop, of medicijnen net als de vorige keer, of curetteren met alle risico’s van dien. Ik weet het even niet meer. Ik heb een gezonde dochter van 2,5 en ik was zo snel zwanger van haar, en dan nu al bijna een jaar bezig en 2 keer een miskraam. Ik weet dat er nog zo veel vrouwen zijn bij wie het ook zo verloopt of bij wie het nog langer duurt. Het voelt alsof er iets niet goed gaat bij mij nu. Allebei de miskramen teste ik ook veel later positief dan zou moeten als ik naar de eisprong kijk. Bij mijn dochter was dat prima op het moment dat ik dacht dat het zou zijn. Ik heb zo veel gedachten en vragen en onzekerheid. Kan iemand me iets positief vertellen? Of herkenbaar? Knuffel voor jullie. </p>