2x per nacht voeding

A

Anoniem

Guest
Hallo medemoeder!
Mijn zoontje is ondertussen al weer 7,5 week en ik geef nog steeds met heel veel plezier en voldoening bv, maar hij komt 's nachts ook nog 2x, en ik vroeg me af of dat wel "normaal" was??
Mijn oudste zoontje sliep al door met 3 weken en het is niet reeel om dat van Jesse ook te verwachten maar 2x per nacht lijkt me wat veel.. Hij haalt met moeite de 4 uur achter elkaar doorslapen..
Hij drinkt ook meestal beide keren niet veel, dus ik heb het idee dat ie het (iig 1x zeker) wel kan overslaan?!?!
Hoe doen jullie kids dat?
Gr. Anne-Marie

Hey An,

Wat vervelend dat hij nog 2x komt. Toen ik nog BV gaf had ik er ook last van. Nu ik de fles geef slaapt ie 7-8 uur achter elkaar door!!

Maar goed ik neem aan dat je niet over op fles wilt. Ik heb er verder ook geen antwoord op. Ik wist toen ook niet wat ik eraan moest doen....

Succes meid!

X Saskia
mv RIk 04-07-07

Hoi,

Stijn kwam de laatste tijd ook weer vaker s'nachts voor een bv. Daarom geven we hem nu, als hij wakker wordt een speentje en als dat niet helpt geef ik hem pas een voeding. Tot nu toe heeft hij het steeds weer gered tot zes uur in de ochtend (vanaf half negen)

Groetjes van Marloes

Hoi. Ja ik hoorde ook al dat ze met bv iets minder lang kunnen slapen maar ik wil idd niet over op de fles. Bij mijn eerste liep de bv niet goed en moest ik op de fles over maar nu gaat het zo goed dat ik het wel wil volhouden..
Volgend weekend ga ik naar Prince in Londen en geeft mijn man afgekolfde melk, en 's nachts krijgt hij dan een keer een flesje en dan zullen we zien of ie er wel langer op door kan.
Ik had dit onderwerp ook op "voeding' geplaatst, en daar was iemand die een moord had gedaan als die van haar bij 7,5 week nog maar 2x per nacht kwam dus blijkbaar doen we het zo slecht nog niet haha..
Ik ga gewoon nog maar ff doorbikkelen, en ach..je gaat wennen aan weinig slapen hihi..
Gr. Anne-Marie

Hoi,
Mijn dochter is nu 10 weken en komt de ene nacht om 1,4 7 uur en de andere ker slaapt ze door tot 5 uur met bv, ook heeft ze wel eens een flesje gehad maar dat maakte bij merel echt geen verschil hoor.
Dominique

Hallo

Had je ook een reactie gegeven bij voeding.
Maar hier maakt het niet uit of hij b.v of de fles krijgt. Ben sinds 1/2 week over op flesvoeding. hij krijgt nog 1 flesje gekolfde b.v op een dag wat ik gekolfd had voor een voorraadje kan dit nog 6 dagen doen.   Hij komt net zo goed nog s`nachts, tussen 3.00/5.00uur,  hij krijgt rond 22.00/23.00uur de laatste fles. Ik doe er niets aan om het s`nachts te rekken want hij zal het nog wel nodig hebben anders meld hij zich niet lijkt me. Hij slaapt na de fles wel meteen weer in dus dat is dan wel fijn.

Groetjes bg

Terug
Bovenaan