2x positieve ovulatie test? 2x een eisprong?

https://ibb.co/5M6jwsx<br />
Hoi hoi

Afgelopen zaterdag een knaller van een ovulatie test kon er echt niet om heen, en nu is hij weer bijna positief…

Kun je twee keer een eisprong hebben?

Je kunt inderdaad niet 2 x een eisprong hebben. Als de vorige test een echte knaller was zou ik die sowieso aanhouden want dat is deze van de foto niet.
Daarbij heb je altijd lh in je urine, de ene dag en keer wat meer dan de ander. Dat kan dus inderdaad dat je tussendoor ineens zo'n testje hebt. Het reageert inderdaad op hcg (zwangerschapshormoon) maar als jij afgelopen zaterdag je positieve ovulatietest had ben je nu op zn vroegst 5dpo (net als ik) en dan kan je dus ook niet al zwanger zijn omdat de innesteling op zn allervroegst pas op 5dpo begint. Ik zou het dus even loslaten en gewoon uitgaan van de test van zaterdag.
Mag ik vragen waarom je door bent blijven testen na je test van zaterdag?

Ja zaterdag was echt een knaller, en ook in combinatie met cervix slijm.
Ik heb ik het verleden wel eens eerder gehad dat ik dacht op dag 17 een positieve test te hebben, test lijn donkerder dan de controle lijn, maar toen op dag 29 pas echt m’n ei gevonden.
Vandaar m’n onzekerheid en door test drang

Dat vindt ik het nare aan de streepjes testen. Weet dat ze stuk goedkoper zijn maar ik ben daar ook altijd onzeker in geweest. Ik kies dan toch liever voosr de zekerheid van de duurdere testen en de duidelijke testen. Ik moet zeggen dat ik ook twijfel of dit knaller is

https://ibb.co/Nyv9JFW

Dit was een action test van zaterdag, die deed ik in combi met deze voor dubbel check zeg maar… nu heb ik alleen nog maar deze…

[quote quote=10461282]Dat vindt ik het nare aan de streepjes testen. Weet dat ze stuk goedkoper zijn maar ik ben daar ook altijd onzeker in geweest. Ik kies dan toch liever voosr de zekerheid van de duurdere testen en de duidelijke testen. Ik moet zeggen dat ik ook twijfel of dit knaller is[/quote]Eens, mijn voorkeur gaat ook uit naar CB, smiley betekent piek en een leeg rondje geen piek. Die andere ovulatietesten lijken mij zo’n gepriegel.

Terug
Bovenaan