2x positieve ovulatietest in cyclus

A

Anoniem

Guest
<p>Beetje raar, maar ik ga het kort proberen te houden. Op aanraden van de huisarts zijn wij begonnen met de digitale ovulatietesten van CB. Simpeler kan niet zou je denken, of een smiley, of niet! Op dag 7 van mijn cyclus begon ik met de ovulatietesten (normaal cyclus van 28/29 dagen) en ja hoor, een smiley. Voor mij viel alles op zijn plek, elke keer te laat begonnen met vrijen, vandaar nog niet zwanger geweest. Vandaag (dag 23) voelde ik me wat wazig en heb ik er voor de gein nog maar een ovulatietestje tegenaan gegooid en ja hoor, weer een smiley. Tussendoor ook wat ovulatietesten gedaan maar na dag 7 nooit meer een smiley gekregen.</p><p>Na de positieve ovulatietest heb ik een verloskundigenpraktijk gebeld omdat ik er geen bal meer van snapte. Zij zei, doe maar een zwangerschapstest want anders zou ik ook niet weten wat er aan de hand is. Net een vroege zwangerschapstest van CB gedaan, maar hij geeft aan dat ik niet zwanger ben.</p><p>Wie heeft er nog meer zo'n rare ervaring? Heb ik te vroeg een test gedaan? Had ik het met ochtendurine moeten doen? Zijn de digitale ovulatietesten van CB toch niet zo betrouwbaar? Ik kan toch niet aan het begin en aan het eind van mijn cyclus vruchtbaar zijn?</p><p>Groetjes!</p><p> </p>

Ik zou eens een zwangerschapstest van Kruidvat doen, gewoon de 2 voor 5. Die zijn het meest gevoelig! Gevoeliger dan die van clear blue. Ik duim voor je!

Thnx voor je reactie! Kun je de test van de kruidvat ook al voor je NOD gebruiken?

Ja hoor, heb ik wel gedaan en beide keren een hele lichte streep te zien! Gewoon de normale 2 voor 5. Niet die early!
Ik heb in januari een miskraam gehad, daarvoor was mijn eisprong altijd pas laat, rond dag 23, dus dat zou ook nog kunnen, zou in elk geval niet gek zijn. Na de miskraam een eerdere eisprong en nu weer zwanger. Spannend! Laat je het weten? 

Ooh wat leuk dat je zwanger bent! Ik net naar de Kruidvat geweest (koopavond), wat denk je? Uitverkocht! Heb dus maar de early meegenomen maar die zijn dus niet zo gevoelig?

Nou, inmiddels al vijf dagen achter elkaar een positieve ovulatietest. Ik test elke dag rond vijf uur. Morgen is mijn NOD, had tot gister echt wel buikkrampjes, maar vandaag nergens meer last van. Gister de HA gebeld en om een doorverwijzing naar de gynaecoloog gesmeekt. Want mocht ik niet zwanger zijn, twee keer een LH piek in een cyclus is ook niet normaal, dat is me inmiddels wel duidelijk... iemand ook deze ervaring of nog tips? Heb besloten om morgen pas weer een zwangerschapstest te doen, heb er al 3 versleten deze paar dagen...

Summery, hier hetzelfde! Ook al 5 dagen positieve ovu test.... ik ga morgen ochtend testen met zw test!
Spannend..... ;)

Terug
Bovenaan