2x positieve ovulatietest ( roze clearblue)

<p>Hoi dames , </p><p>Ik heb dit forum al eens eerder aangemaakt maar dit is net weer een beetje anders .. </p><p>op 17 dec ben ik helaas geopereerd aan een bbz.. waardoor mijn rechtereileider verwijderd is , op maandag 25 Jan heb ik groen licht gekregen van de gynaecoloog om weer te gaan proberen. <br /><br /></p><p>nu heb ik vanaf maandag een knipperende smiley gehad , woensdag een vaste Smiley , donderdag vast, donderdagavond niks meer . Vrijdag niks meer . & vrijdag middag kreeg ineens een paar flinke steken waarop ik dacht wat is dit , ( deze had ik woensdag ook ) toch nog een keer getest & wat denk je ? Weer een vaste smiley ? <br />nu heb ik op internet het een en ander gevonden. Zal het als het lukt hier bij toevoegen, </p><p>maar wie heeft dit ook weleens gehad, binnen 24 uur nogmaals een smiley, niet met paar dagen er tussen want dit kan niet .. </p><p> </p>

Dat weet ik. Maar ik heb dit in t verleden al eens gehad & dat was toen op dat moment niks, vandaar dat ik weleens door test . & het nu binnen 24 uur weer gebeurd vind ik het appart , vorig jaar zaten er echt een paar dagen tussen 

Wellicht heb je nu gewoon echt je eisprong gehad ??‍♀️ Niemand kan het je vertellen, omdat je na een positieve test niet meer hoeft te testen. Je bent niet bekend met PCOS toch?

Dat zou idd ook nog kunnen? Als ik van maandag tot donderdag mijn best er voor gedaan heb, is er dan nog een kans dat het zomaar deze maand raak zou kunnen zijn? Of ? 
nee hier ben ik niet bekend mee 

Terug
Bovenaan