2x positieve ovulatietest?

<p><span style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #222222; color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">Hallo allemaal,</span><br style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #222222; color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><span style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #222222; color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">Ik gebruik sinds deze cyclus ovulatietesten. Dit op aanraden van de huisarts i.v.m. mijn onregelmatige cyclus. Nu heb ik iets geks. Zaterdag (9 op de foto) een postieve test, ik had later op de dag de ook voor mij herkenbare steek. Eisprong gevoel. Ik heb dit vaker. Dus kan niet missen dacht ik. Toch maar even doorgestest (waarom weet ik niet). Nu heb ik alleen net weer een net zo positieve test als zaterdag gehad! Misschien lijkt het door het licht wat anders maar als ik de test van zaterdag nu naast die van nu leg, zijn ze echt even donker. Dit is toch gek? Herkend iemand dit? </span></p><p></p><p> </p><p> </p>
 
Nee geen foto , je heb een ovulatie van 24 uur dus misschien precies wanneer je getest heb ... op de dagen erna moet ie een stuk lichter zijn 
 
Dat is het gekke, de test van zaterdag en vandaag is even donker. De dagen ertussen wel iets lichter maar wel iets donkerder dan de dagen voor zaterdag. Gek toch?
 
Hmm een werkwnde foto zou kunnen helpen. Probeer ia de link gewoon toe te voegen zodat elwe erop kunnen klikken 
Ik weet dat mijn ovu test ook positief was bij zwangerschap (helaas miskraam geworden). Alleen lijkt het me nog niet wcht kunnen 4 dagen na ovulatie.. is de test wel lichter geweest tussen de 2 pieken in?
 
De test is tussen deze dagen wel lichter geweest, wel donkerder dan de dagen voor de eerste positieve test, zaterdag. 
Afbeeldinf krijg ik er op 1 of andere manier niet in, gek!
 
Terug
Bovenaan