2x positieve ovulatietest?????

A

Anoniem

Guest
Ik snap er helemaal niets van. Ik ben deze maand voor het eerst aan de slag gegaan met ovulatietests. Op dag 10 begonnen en op dag 14 twee strepen, even duidelijk, geen twijfel over mogelijk. Puur uit nieuwsgierigheid ben ik door blijven testen. Ik wilde weten wanneer je helemaal niets meer ziet op zo'n stripje. Nu op de 17e dag heb ik ineens weet twee duidelijke, gelijke strepen. Daar snap ik helemaal niets van. Heeft iemand dit ooit meegemaakt? Ik gebruik strips van sensitest.

groetjes, keesje

Hoi,

Ik heb het nog nooit meegemaakt maar het lijkt erop dat je wat langer vruchtbaar bent. Kijk het de volgende maand nog eens aan zou ik zeggen...

Lotje

Hoi Keesje,

Ik had ook altijd  2 dagen een 2e vette streep op mijn ovutest. Je hebt namelijk binnen 24 uur- 48 uur je eisprong. En als deze nog niet geweest is kan je dus best 2e een positieve test hebben. Gewoon doorklussen meid! je ei komt er aan! Heel veel succes. Ik hoop dat je snel zwanger mag raken.

groetjes Joyce, 8w4 dagen zwanger

Hoi Keesje71

Ik heb niet helemaal hetzelfde gehad, maar ook wel iets raars. Ik gebruikte ook de sensitest en die gaf bij mij ook een positieve ovulatietest aan, maar ... dat kon eigenlijk nog helemaal niet. Omdat ik al moe de hele tijd was, hebben we toch maar direct een zwangerschapstest van sensitest er achter aan gedaan en... ja hoor ZWANGER !! Voor de zekerheid ook nog maar 1 van clearblue gedaan en ook die gaf zwanger aan.  Inmiddels alweer 15 weken zwanger en alles gaat goed.
Kennelijk zit er een zelfde hormoon in, waarbij de ovulatietest ook van kleurt.
Ik wil je niet te veel hoop geven, maar wie weet...

Nou succes in ieder geval!
Groetjes Mamajo.

Hoi,

* mammajo, was het maar waar dat ik zwanger ben. Ik ben 2.5 week geleden echt een aantal dagen echt ongesteld geweest, dus ja, in 2,5 kan je volgens mij niet positief scoren. Ik twijfelde gisteren wel hoor om te testen, maar vond het toch ook weer zonde van de test (ik weet het waar hebben we het over die paar centen, maar toch)

Vandaag toch maar weer getest, nu was er vrijwel geen 2e streepje meer te zien, het was het lichtste streepje tot nu toe. Ik bewaar al die dingen maar, ooit hier op het forum gelezen dat iemand dat ook deed en dan de datum erop schreef en dat is handig, kun je ze gewoon naast elkaar leggen en achteraf vergelijken.

Ik weet het niet, het zal wel een foutscore geweest zijn. Maar het maakt je ook even ongerust, ik denk dan er zal toch niets aan de hand zijn. We wachten af, tot nod.

groetjes, keesje

hoi keesje

ik heb het zelfde ik gebruik testen van sensitest en had dinsdag een dikke streep en daarna werd hij weer minder maar vandaag vrijdag weer een dikke streep
ik snap er werkelijk niks meer van je gaat zo toch aan die testen twijfelen.

liefs silke

hoihoi

misschien kunnen de mensen die bij sensitest werken er uitleg over geven.. ik las op een andere pagina dat je goed en snel een reactie krijg...

proberen waard en misschien hebben meer mensen er wat aan..

groetjes

Terug
Bovenaan