2x strippen, en geen effect :(

gisteren voor de 2de keer gestript.
en zoveel gerommel als de eerste keer veroorzaaakte, zo onwijs niks doet de tweeede keer.
geen slijm verlies, niet een beetje bloed bij t plassen, geen extra harde buiken. helemaal noppes.
Wat ik wel vreemd/ beetje eng vind is dat de kleine erg rustig is.
normaal een heel driftig bewegend bolletje, je kan het aan de buitenkant zien kwispelen, en nu vanmorgen nauwelijks nog wat gevoeld.
ik moet toch de vk bellen over wat de stripping heeft gedaan, dan dan gelijk even melden.
het verschil is zo groot met anders......

knuf smooty

he jakkes.. dat is minder..
en je hoort het wel vaker dat het geen effect heeft even vrouw is er gevoelig voor dan de andere..

ik ben erg benieuwd wat mijn lichaam doet als ik volgende week inderdaad word gestript.. heb de afgelopen dagen week een erg onrustige buik en rug maar het zet gewoon niet door..

Ja da's niet tof, je kleine niet of nauwelijks voelen! Hoop dat je ff langs mag komen bij de vk zodat ze je kleine kan checken.
Bij Margo hielp het strippen (3x!) ook voor geen meter, ik liep toen al op 41+5 en nog werkte het niet. Uiteindelijk is ze op 42+1 gehaald, eerst inleidenen uiteindelijk toch een ks.......
Hoop dat de vk nog wat voor je wil doen vandaag (miss. nog eens strippen??)
Laat je even weten hoe het gaat?

Greetz Esz

spannend...de ruimte is nu natuurlijk wel erg klein en krap geworden, maar bij enige twijfel gewoon direct aan de bel trekken beter 3 keer te veel dan 1 keer te weinig toch? Sterkte en ik hoop echt dat je snel zo'n klein warm hoopje op je buik hebt liggen!

groet Fee

super vervelend dat het strippen niet werkt...

Heb je al met de vk gebeld?? wel aangeven dat je je kleine minder voelt hoor....

Hoop snel wat van je te horen hoe het er voor staat....

Liefs Anneke

pffffffffffffff volgens mij wordt de kleine net wakker.
harde buiken beginnen weer, en ik heb een kontje onder mijn ribben. voetjes zitten ook op een voor mama niet prettig plek.
en ik moet zo nodig plassen, maar kan zo niet opstaaaaaaaaaaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan