2x temperatuurstijging in cyclus?

A

Anoniem

Guest
Ik ben deze maand begonnen met temperaturen en heb een vraagje.
Mijn basale temp is 36,2 / 36,3. Nou heb ik de 19e m'n ei gehad en toen ging m'n temperatuur ook even omlaag. Daarna is ie naar 36,5 gegaan en dat ook gebleven tot afgelopen weekend. Sinds zaterdag is m'n temp namelijk nog verder gestegen tot 36,8.  Komt dit vaker voor of kan ik heeeeeel voorzichtig een klein beetje hoop krijgen????? Heb aankomend weekend m'n NOD.

Groeten, Cath

Hoi Cath1,

Het is normaal dat als je de curve bijhoudt, de temp. zakt en dan stijgt boven je "normale" temperatuur. Normaal zoals ik weet blijft hij dan tot de menstruatie hoger. En dan zakt hij weer.

Dus dat wordt weer een spannende periode voor je.

Ik zal voor je duimen...

Groetjes

Even ervan uitgaande dat alle omstandigheden min of meer gelijk zijn (schommelingen kunnen ook veroorzaakt worden door afwijkende omstandigheden), komt het bij heel veel vrowuen voor dat ze een tweede stijging hebben op het moment van innestelen.

op de site fertilityfriends.com kun je daar veel meer over lezen. Je kan dara ook je gegevens invoeren end an bepalenz e voor je of je je eisprong hebt gehad etc.

Maar het lijkt er bij jou op dat je je eisprong hebt gehad, en daarna je innesteling, nu dus nog afwachten of die innesteling goed is gegaan en of je dus echt zwnager bent.

Miep

PS: voor de andere dames, als je die tweede stijging niet hebt wil dat niet zeggen dat je geen innesteling hebt gehad. Niet alle vrowuen zijn gelijk.

Terug
Bovenaan