2x?????????????

A

Anoniem

Guest
Nou Dames,

Ik weet het even niet hoor. Ben deze maand met ovu testen begonnen omdat ik in mijn cyclus van 28 dagen altijd rond dag 12 en rond dag 19 dezelfde klachten heb. Dag 11 begonnen met testen en dag 12 was de test positief pffff gelukkig alles gaat zo als het hoort te gaan. Vandaag toch weer de zelfde klachten dag 18 dus ik ga er nog een testje tegen aan en hmm weer licht positief. In de tussen tijd was de test negatief dus jullie begrijpen het al ik snap er niks van. Volgens de ha moest ik er vanuit gaan dat mijn ovulatie op dag 12 was en niet nu maar, hoe kan die test dan zeggen van wel. Temperaturen is voor mij niet echt een optie omdat ik onregelmatig werk vandaar ook de ovu testen.

Liefs Linda

hallo

wat vreemd zeg ik kan er geen antw op geven kan alleen maar zeggen dat word dus dubbel zoveel klussen voor de zekerheid hi hi.
sterkte en succes

bezig bijtje

JA dat dacht ik ook al maar, mijn vriendje heeft vorige week oorontsteking gehad en daarvoor had hij een anti bioticum gekregen maar, ooronsteking is over maar heeft nu een schimmel infectie in zijn keel en slokdarm door de anti bioticum gekregen. Handig he die medicijnen. Hij is wel naar het werk dus ik heb al wel wat hints gegeven voor vanavond maar hij keek niet echt gelukkig dus ik denk dat er niet geklust wordt.

hoi hoi

wat balen zeg laat hem maar lekker uitzieken hoor ook jammer voor jou natuurlijk
maar ja wachten word beloond zeggen ze altijd he

hoewel ik het me soms wel eens afvraag ik ga nu even de tuin in plantjes poten moet nu gebeuren moet de rest van de week weer werken

grt en sterkte we horen het wel

x bezig bijtje

eigenaardig hoor 2x positief.
Kun je eigenlijk 2 eisprongen hebben? Maar ik zou idd voor de zekerheid dubbel klussen als de gezondheid van je man het toelaat natuurlijk

hoi linda

Je schrijft dat je tweede test 'licht postief' was. Bedoel je dan dat er wel een tweede streepje zichtbaar was, maar lichter dan de controle-streep???? In tegenstelling tot de zwangerschapstest betekent een licht streepje op een ovulatietest namelijk niets. De streep moet echt zo donker of donkerder zijn dan de controlestreep. Dan pas is er een LH-piek waargenomen. Het zal dus 'loos alarm' zijn en volgens mij kun je idd uitgaan van een ovulatie op dag 13 0f 14 (24-36 uur na je postieve test op dag 12). Dat klinkt ook wel 'logisch' bij een cyclus van 28 dagen.

... ik wil je niet blij maken met een 'dooie mus', maar ik heb ook vaak op dit forum gelezen dat er meiden waren die een positieve ovulatietest hadden wat later in hun cyclus en dat achteraf bleek dat ze gewoon al zwanger waren........

Hoe het ook zij, veel succes verder !!!!

grt, cee

Het klopt dat het streepje lichter was dan de test maar, in de gebruiksaanwijzing staat dat er dan nog niet 'voldoende' hormoon is aangemaakt. Toen ik de vorige  keer teste dag 11 was hij ook niet gelijk maar dag 12 wel. Het gekke is gewoon dat mijn lichaam twee keer dezelfde signalen geeft en ik hoopte dmv de testen er achter te komen welke signaal nou de juiste was. Ik ga er maar vanuit dat mijn ovulatie inderdaad op dag 13/14 is zoals de ha ook zegt maar, vindt het toch raar. Heeft iemand dit misschien ook gehad of weet hier iets van.

Liefs Linda

Terug
Bovenaan