3/4D echo in friesland

ik ben nu 14 wk 3 dg zwanger en mijnvraag is of iemand weet of en waar je in friesland een 3 of 4D echo kan laten maken.
ik woon in heerenveen en ik heb op internet zitten zoeken maar ik kan niks echt in de buurt vinden .
en weet iemand ook wanneer het de beste tijd is om zo'n echo te laten maken?
alvast bedankt, groetjes, greta
 
Hallo,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik weet dat er in Garyp een pretechoburo zit. www.pretecho.nl Ik weet alleen niet of ze 3/4d echo's maken. Verder zou ik het in friesland niet weten.
Volgens mij kun je tussen week 20 en 26 de mooiste beelden te zien krijgen, tenminste dat stond op pretecho.nl.
Wij doen geen pretecho, maar vrienden van ons hebben 't wel laten doen en die vonden het heel leuk.

Groetjes,

Jolanda
 
Het is niet een echt pretechtobureau in Garijp. Het is gewoon een hele enthousiaste huisarts die dit er al jaren bij doet! Een geweldige man, dat ie nog steeds zo enthousiast kan uitroepen: 'geweldig, moet je nou kijken, wat leuk!' tijdens de echo dat zegt wel wat!
Een videoband van een half uur en 30 foto's, echt heel leuk. Wij hebben het ook gedaan.
Maar een 3d heeft ie niet.
Dit is al leuk genoeg hoor, met 3d zie je je kindje natuurlijk echt zoals hij/zij eruit zal zien straks, maar het is ook leuk als dat een verrassing blijft
 
Hoi,

Ik woon ook in Friesland en heb net als jij flink zitten struinen op internet. Ik heb er twee gevonden, die in Garyp maar die doet inderdaad alleen 2D echo's en er zit er één in Oosterwolde, die doet ook 3D/4D echo's. Kijk maar op http://www.babyview.nl/  . Bij de vestigingen vind je Oosterwolde. Succes!


Droompje
 
Oh wat goed zeg, in Oosterwolde dus! Nou dat wist ik niet! Leuk hoor!
Bij een eventueel tweed kindje ga ik er misschien toch over nadenken om naar Oosterwolde te gaan
 
Terug
Bovenaan