3,5 en niet meer naar de gastouder willen

Sinds enkele weken wil onze dochter niet meer naar onze gastouder. Ze komt er al vanaf dat ze anderhalf jaar is, en heeft behalve in de eenkennige periode nooit problemen gehad. Nu gaat ze ook twee ochtenden in de week naar het voorschoolse onderwijs en dat vind ze geweldig. Ik kan geen onregelmatigheden ontdekken. Als ik vraag is anna lief dan zegt ze ja, is het leuk bij anna, heb je leuke dingen gedaan op alles is het antwoord ja. Als ze eenmaal uitgemokt is maken ze ook de hele dag plezier. Heeft iemand hier ervaring mee????? wordt ik getest????Is drie dagen van huis teveel????
Ik maak me zorgen..niet omdat ik denk dat ze mishandeld wordt ofzo maar omdat het niet leuk is om haar zo weg te moeten brengen.

Iemand  advies ??????
 
ik denk dat ze inmiddels de uitdaging een beetje kwijt is,
ik heb zelf in een kinderdag verblijf gewerkt en daar zag ik het ook bij de kinderen die de schoolgaande leeftijd naderen.
Ze hebben alles wel gezien kwa speelgoed enzo.
ik denk dat jouw dochtertje dat nu ook heeft.
ik weet niet of de gastouder veel kindjes heeft, maar het zelf spelen is voor je dochtertje nu niet meer uitdagend, misschien kun je een spelletje meenemen/meegeven die ze kan doen als de andere kinderen in bed liggen, vraag of ze wat meer mag knutselen aan een grote tafel of zo, of laat haar wat moeilijkere dingen doen.
Het is weleens moeilijk voor een gastouder natuurlijk (ik ben er zelf nu ook een) want ze/we hebben nog meer kinderen en vooral de kleintjes hebben aandacht nodig (fles, schone luier, naar bed brengen enz) en jouw dochter "vermaakt" zich wel dus die grote schieten er weleens bij in.
 
hoi,
ik heb een zoontje van bijna 3 en sinds hij naar de peuterspeelzaal gaat heeft hij hetzelfde probleem. Ik neem dan iets van thuis mee (een stukje speelgoed waar hij graag mee speelt) en moet zeggen dat helpt echt. Ook heb ik met de gastouder gesproken over zijn doen en laten. Thuis wil hij me graag helpen met van alles en heb gevraagd of dit bij haar ook mogelijk is.
Hopelijk heb je hier iets aan.
Groetjes
 
Terug
Bovenaan