3,5 en poept nog in de luier

Onze oudste dochter is zindelijk alleen poept ze nog in ee luier.
Ik heb al van alles geprobeert, beloningssysteem met stickers, haar op het potje gezet en zelf op de wc gaan zitten maar niks helpt. Ze weigerd gewoon om op het potje of wc te poepen, ze houd het ook gerust een paar dagen op.
Ik ben door me ideeën heen, heeft iemand misschien nog een idee
 
Mijn dochter van bijna 3 houd er ook niet van om op het potje of de wc te poepen. Zij vraagt ook om een luier als zij moet poepen. Ik probeer haar nu met luier op de wc te zetten, dan leeg ik daarna haar luier in de wc en mag zij zelf doortrekken. Plassen gaat wel echt super goed!!Hoop dat je hier iets aan hebt! Groetjes
 
Mijn dochter is nu 3,8 maanden en wij hadden het zelfde probleem, s'nachts en overdag zindelijk qua plassen, maar niet qua poepen. We hebben er ook van alles geprobeerd.Ze deed het ook gerust een week niet. Wij zijn uiteindelijk met de handen in de haren naar de dokter gegaan, we hebben een laxeermiddel gekregen, t heet forlax. Het helpt heel erg goed en we kunnen nu al bijna 2 maanden lekker zonder problemen weg gaan en niet de kans hebben dat ze in der broek poept.
Mijn ervaring, maak er niet al te veel drukte over. om eerlijk te zijn niet naar advies van anderen luisteren. Op een gegeven moment bemoeide mijn schoonmoeder, mijn moeder mijn zusje, vriendin, tante en zijn zusje er mee. Ik heb alleen nog maar naar de dokter geluisterd.
Laat de rest lekker links staan, het heeft mij echt geholpen.
Ik hoop heel erg voor je dat het helpt.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan