3,5 maand, tandjes???

Onze zoon Tim nu 3,5 maand en  lijkt ook de beschreven symptomen te hebben van tandjes,
Rode wanger, huilen, door zijn gezichtje wrijven, hand en speeltjes in de mond stoppen.
Hij heeft soms in 1 keer een enorme huil/krijsbui en dan is het in 1 keer weer over???
Zou het kunnen zijn dat er al een tandje aankomt\?? Is volgens mij al wel heel vroeg...

Iemand die dit ook al zo vroeg heeft meegemaakt

Groetjes Yvonne
 
Hoi,

Er zijn idd baby's die al geboren worden met een tandje, al heb ik dat nooit meegemaakt, mijn kinderen hadden tussen de 4,5mnd en 5,5 mnd hun eerste tandje door! De symptomen beginnen vaak wat eerder, dus het kan best dat je kindje niet meer lang hoeft te wachten! Hoewel het niet alles zegt als ze last hebben, tanden duwen vaak een tijdje en dan stopt het soms weer even, net zolang tot het door is, de ene tand lijkt sneller te komen dan de ander!
je kunt je kindje overdag vsm druppels geven en voor het slapen gaan icm paracetamol, als ze veel last hebben, dat doe ik in ieder geval!
Kan volgens de ha geen kwaad en ze slapen dan beter, daarom bewaar ik de paracetamol voor s'avonds!

Gr MJ
 
Terug
Bovenaan