3.5 weken zwanger raar gevoel onderbuik

Hallo,

Ik weet sinds zondag dat ik zwanger ben (zondag licht getest met kruitvat 2v5 en maandag clearbleu 1-2weken zwanger) nu heb ik toch al dik een week zo'n gevoel in mijn onderbuik alsof je ongesteld word. Iemand hier ervaring mee en is dit gevoel normaal? Verder tja pijnlijke borsten beetje duizelig en beetje misselijk.
Deze zwangerschap was gepland maar zeer snel. 14 nov gestopt met de pil 18 nov ongesteld en nu dus in verwachting. Ik moet wel toegeven dat ik bang ben dat het mis gaat geen idee waarom maar dat gevoel krijg ik niet weg. 8 januari heb ik de eerste echo misschien gaat het gevoel dan weg?
 
Gefeliciteerd! Ik had het destijds ook; waren mijn darmen (komt vaak voor) en toch ook echt de spanning. Nu ruim 39 weken zwanger dus helemaal goedgekomen! ?
 
Heel herkenbaar, ik had de eerste weken ook last van buikkrampen. Doordat je wilt dat alles goed blijft gaan en het spannend is ga je er ook meer op letten. Ik kreeg bij 7 weken zelfs een lichte bloeding. Toen was in helemaal in paniek! Maar het bleek gewoon een innestelingsbloeding te zijn. Inmiddels ben ik 21 weken en gaat alles goed. Gefeliciteerd!
 
Terug
Bovenaan