3 autostoeltjes op de achterbank

Wij hebben nu een zoontje van 3 1/2 jaar en worden over een aantal maanden ouders van een tweeling. Wij hebben alleen een probleem, de autostoeltjes. Wij hebben een Peugeot 307 break, heeft iemand hier ervaring mee? En misschien tips voor de meest smalle autostoeltjes?
 
Hoi,

Officieel mag de oudste in de gordels als een derde stoeltje niet past,, maar aangezien je zoontje dan waarschijnlijk net 4 zal zijn kan ik me voorstellen dat je dat niet wilt!
Misschien kun je het beste met de auto naar een babywinkel rijden, daar mag je passen namelijk!
Ook kun je overwegen om voor de oudste een verhoger te kopen, zo zit hij wel beter in de gordels, deze zijn vaak smaller!

Gr MJ
 
Herkenbaar probleem! Ik ben nu zwanger van de 3e, de oudste 2 zijn straks net 4 en bijna 3 als de jongste wordt geboren. De oudste zit op een stoelverhoger (maxi cosi Rodi xr), de middelste zit voorlopig nog in een autostoel (maxi cosi tobi), de jongste zal straks daarnaast moeten in de maxi cosi, op de achterbank van de ford focus wordt het aardig vol.... Als ik alleen met de kinderen op pad ga, zal de oudste op de verhoger voorin gaan. Anders is het volle boel op de achterbank, het past precies, maar het maakt het niet makkelijk om de stoelen vast te maken. Ik wil voor de maxi cosi dan ook graag een family base hebben zodat ik alleen de oudste in de gordel hoef te zetten.
En wat hiervoor ook al geopperd werd, gewoon passen bij de winkel.
 
Terug
Bovenaan