3 babies(creche)

Hallo allemaal,

Ben 4 maanden geleden bevallen van een tweeling. Binnenkort gaat mijn zusje terug werken. Zij is namelijk ook moeder van een babie van twee maanden oud. Nu wil ze haar kind niet naar een creche brengen en wil die bij mij laten. Ik zou het graag willen doen. Mijn vraag nu is of jullie ideeen of adviezen hebben hoe met drie babies om te gaan.
Hoe moet ik hen voeden, laten slapen en te eten geven?

Ik zou jullie erg dankbaar zijn.
Misschien dat iemand ervaring heeft in een creche?

Alvast dank

hallo,

ik eb inmiddels een zoon van 4 maanden en ik werk op een kinderdagverblijf. Tja, 3 babies en eten? waarschijnlijk eet jouw tweeling op andere tijden dan het kindje van je zus. als dat niet het geval is dan zullen ze op elkaar moeten wachten.
vaak geef ik 1 kindje de les terwijl ik een ander een fruithapje geef bijvoorbeeld. of 1 op schoot de fles en de ander in de wipper de fles. vraagt even wat handigheid maar je hebt zelf een tweeling dus je zul hierin wel geoefend zijn. ikza me van te voren hierover niet al te veel zorgen maken. het loopt wel los. kinderen passen zich heel snel aan een nieuwe situatie aan en je hebt nu eenmaal maar twee handen dus zullen ze ooit moeten wachten. niets verkeerds aan hoor.
succes met je eigen mini dagverblijfje!

groetjes cindy

ik zou me wel afvragen of je het aankunt. ik kreeg er maar eentje tegelijk, maar was er zeker het eerste half jaar heel erg moe van. zeker zolang ik nog bv gaf. ik moest er ook niet aan denken dat er ooit nog eentej (van mezelf dan wel) bij zou komen.

nu is hij 11 maanden en voel ik me sinds hij 10 maanden is weer de oude. zo goed zelfs, dat er nu een tweede bij komt en ik dat wel zie zitten.

greet

Terug
Bovenaan