3 cm en weg weeen !!!

Hallo allemaal,

Ben net terug van een nachtje ziekenhuis !!! Gisteravond begonnen de weeen sterker te worden en ik bellen met het ziekenhuis en ja hoor ik mocht meteen komen ....

Ik had 1 cm ontsluiting en twee urrtjes later 3 cm en het was dus begonnen en ik dacht Yes laat die baby maar komen !!! Maar vanochtend om 5 uur vielen de weeen weg en kwamen ook niet meer terug wat we ook deden !!!

Nu kon ik om 9 uur wel weer richting huis en thuis maar weer verder afwachten ...... pfffffff

Nu ik thuis ben kan ik zeggen dat ze er wel weer zijn maar niet echt in regelmaat maar ze zijn terug !!! Joepie ...... ik ga er voor !!!

Hou jullie op de hoogte !!!

Het lijkt wel een beetje op mijn verhaal. In de nacht van vr op za met kerst weeen, die hielden na 2 uur weer op. De volgende ochtend begon het weer... Inmiddels ben ik een week verder, maar heb ik nog steeds die dikke buik en geen baby...

Hopelijk is de vergelijking er niet en zet het voor jou door. Dat hoop ik van harte voor je. Jij hebt immers al ontsluiting en ik helaas nog steeds niet...Succes!

Spannend !!!
ik hoop voor je dat het door gaat zetten.

Dat zal dan de eerste Januari baby zijn die echt in Januari geboren word.

Hopelijk lezen we je snel met baby

Hoi,
Ik breek even in,, dit had ik 3jaar geleden hetzelfde, bij mijn nu nog jongste ;-)
Wat bij mij hielp, onder de douche gaan staan, jeetje toen ging het hard, zodra hij koud was ging ik er ff onderuit, daarna weer terug voor een nieuwe ronde!!
Succes, ik weet hoe frustrerend het is!!!
Hopelijk heb je snel je kleintje in je armen!
Liefs MJ (mamaclub maart)

hallo,
ik hoop dat het nu doorzet voor je en dat je vanavond of morgen een mooi klein kindje in je armen kunt houden.

veel succes,

Pieteke( december mama)

Terug
Bovenaan