3 cm ontsluiting en gestript!

Hoi hoi.......

Nou hier zit een teleurgestelde moeder... nouja teleurgesteld. Ik ben 4 dagen overtijd en had gehoopt dat ik voor aankomende week wel een afspraak zou kunnen maken om ingeleid te worden. Mijn man moet donderdag en vrijdag verder op pad voor zijn werk en kan dan niet binnen 2 u thuis zijn, en dat is toch wel handig (ben de vorige keer binnen 3 u bevallen). Dus voor ik vanmorgen naar de gyn ging, heeft de hele familie incl. mijn man er op aangedrongen, dat ik er toch echt voor moest zorgen dat ik deze week ingeleid zou kunnen worden. Ik heb alles aangegeven, maar ze willen me nog een week laten lopen. Ik baal wel, maar van de andere kant, inleiden heeft ook zijn nadelen. Nu dus gestript en 3 cm ontsluiting. Ja het zegt me nog niet veel. De gyn verwachte dat het niet lang meer zou duren. Dus ik was helemaal emotioneel bij de gyn, maar ook thuis. Ik zit er doorheen... ben er wel klaar mee. Bij wie heeft strippen geholpen, en is uiteindelijk bevallen???

Ik voel toch wel wat stress nu, omdat mijn man dus aan het einde van de week ver van huis moet. Ik baal hier erg van, want zo kan ik natuurlijk nooit ontspannen (incl. nog twee zoontjes van 2,5 en 3,5), iemand tips of ervaringen?

Ik hoor het heel graag! Ik wil bevallen.........!

Liefs mammma

Hoi, balen zeg!! Ik lees en voel je frustratie. Ik ben nu 36 weken zwanger van 1e kind dus geen ervaring met strippen, maareen goede vriendin van mij is bij haar beide kinderen gestript en haar kids werden binnen 48 uur geboren. Ik hoop dat het snel gaat beginnen voor je!!hou vol, take care..

Lieverd, ik denk echt wel dat je voor die tijd bevallen bent hoor. Ik weet dat je er niks aan hebt, maargoed.

En niet stressen!!! Gewoon zo relaxt mogelijk blijven. Bekijk het van de positieve kant: je hebt al 3 cm!!!

En als het je echt teveel wordt: Kan je niet vragen aan je man of hij do en vrijd niet gaat werken?

Ik las gisteren in een wetenschappelijk artikel dat strippen de enige methode is die bewezen effect heeft op het starten van de bevalling.

http://www.verloskundigen-noordwijk.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=16&Itemid=18

ik heb geen ervaring met strippen.hopelijk werk het goed bij jouw.snap je frustratie wel.
ik zou ook vragen aan je man of hij niet een paar dagen vrij kan nemen,of wat dichterbij kan werken.
heel veel sterkte meid

Ook ik heb geen ervaring met strippen, maar ik snap je frustratie, hopelijk zet het door. Als je al 3 cm hebt, moet goed nieuws zijn!!
En anders vraag je aan je man of hij vrij kan krijgen, is toch ook een fijn geruststellend gevoel als hij in de buurt is.

Heel veel sterkte! En hopelijk ga je vandaag of morgen bevallen.

Hoi!!!!!!

Dank voor jullie lieve reacties!
Manlief wil vrij nemen, vanaf de dag van de geboorte zegmaar. Hij heeft vrijdag een vergadering, en zolang er verder niets aan de hand is, moet hij daar eigenlijk gewoon naar toe. Maar nu begreep ik dat hij morgen alweer naar de achterhoek toe moet, spoedgeval... hij moet daar een training geven, nouja.. ik heb ook gezegd, anders moet mijn moeder maar mee en bij het begin van de bevalling zijn. Ik wil ook een beetje rustig uit kunnen kijken naar de bevalling en niet al dit gestress. En ach, het zal wel los lopen, de kans dat ik super snel beval is redelijk groot, maargoed................... ik maak me er maar gewoon niet meer druk om hoor. Verder zeurende rugpijn en wat menstruatiepijn. hmmmmmm afwachten. Iedereen bedankt, en jullie horen het nog!

Liefs mammma

he mammma vervelend zeg! maar 3 cm en strippen moet toch wel wat teweeg brengen... veel traplopen en vooral niet stil gaan liggen :)

Ik hoop dat het zich aandient heel snel of juist blijft zitten tot na het weekend!!

Terug
Bovenaan