3 D echo?

Hoi,

Wie van jullie heeft  een 3d-echo laten doen of zijn dat van plan? We hebben het bij onze eerste wel gedaan; nu wil ik het voor de tweede  eingelijk ook wel doen; ook leuk voor later, anders heeft de een het wel en de ander niet.

Ga morgen de 25ste week in, dus volgens  mij is het handig om het te gaan plannen?  

Groet,
Cy2009  

Wij gaan volgende week op vakantie naar Limburg.

En we hebben voor volgende week dinsdag een afspraak voor een 3d echo.

Ik ben dan 25 weken zwanger.

We hebben er ontzettend veel zin in.

Kunnen we zien wie z`n neus hij of zij heeft.

En of we een zoon of een dochter krijgen.

Bij de 20 weken konden we het niet goed zien wat voor geslacht het is.

Als we terug komen van onze vakantie, laat ik het jullie weten wat voor geslacht het is.

Hey,

Wij gaan het ook laten doen. Ik heb een afspraak op 6 april. Nog een maandje wachten dus... Dan ben ik precies 28 weken. Ik ben wel heel benieuwd hoe ie eruit ziet!!!

Groetjes Yvonne

wij gaan het niet doen. we hebben het geld eigenlijk best hard nodig  en eigenlijk vind ik de beelden die ik ervan gezien heb, foto's ed nogal tegenvallen... maar misschien is het in het echt wel heel mooi??!!

veel plezier iig degenen die het wel doen!! ik krijg bijna iedere keer bij de vk een gewone echo. die heeft ze toch staan, dus zegt ze iedere keer: zullen we nog maar even kijken?? jaaaaaa natuurlijk!!

Dat is het voordeel als je bij de verloskundige loopt.

Wij moeten naar de huisarts, en dan heb je dat niet.

Ik heb alleen een termijn echo en een 20 weken echo gehad.

Als je bij de huisarts bent, krijg je alleen het hartje van je kindje te horen.

Is ook erg leuk, maar een foto zou ik wel leuker vinden.

wij hebben het ook niet laten doen en gaan het niet meer doen Vindt het eerlijk gezegt ook wel een beetje duur.
Dus heb het alleen moeten doen met de termijn echo en de 20 weken echo en vindt dat ook genoeg hoor bij onze verloskundige luisteren ze trouwens elke keer alleen naar het hartje geen extra echo's hier
veel plezier voor degenen die het nog gaan doen

groetjes mira mv marek en 27 weken zwv ??

Hoi,
Wij hebben het afgelopen maandag laten doen in Delft.
We waren 90 euro kwijt, maar dan lig je wel een half uur naar je kindje te kijken.
Dit is inclusief 1 dvd en 4 foto''s. Ik kan het iedereen aanraden, was echt heel erg mooi
om te zien.
Het liefste ga ik nog een keer, ik was er echt van onder de indruk.
Groetjes Priscilla

Terug
Bovenaan